Sky Screamers

Is deze nu echt zoveel slechter geworden?
Op de Haokan demofilms ziet ie er echt een stuk minder uit dan voorgaande jaren... :(

Is deze nu echt zoveel slechter geworden?
Op de Haokan demofilms ziet ie er echt een stuk minder uit dan voorgaande jaren... :(

Goede observatie. Het is te hopen dat je deze nog enkele malen op demo's te zien gaat krijgen. Absoluut de prijs die er op staat niet meer waard.

Dat is goed om te weten. Ik ga proberen mijn bestelling hiervoor te annuleren zodra hij op de volgende demo opnieuw zwaar tegenvalt. Liever een paar andere (en goedkopere) fluitbakkies.

Zoals Jo aan gaf in dat bericht is het de beslissing van Haokan geweest om de prijs te verlagen. Dit wil niet zeggen dat andere verkopers hierin mee gaan.

Quote van Jo: "Wij hebben besloten dat de prijs van de Falcon naar beneden gaat van €64,95 naar €34,50.
Het blijft een goede fluitbak maar niet voor de adviesprijs.
Diegene die hem bij ons al in de webshop gekocht hebben krijgen bij het ophalen het verschil terug."

Is de sky screamers tegenwoordig nou exact gelijk aan de falcon? of hebben ze beide nog een eigen productie? zijn ze nog steeds verschillend gelabeld?

Bij valk werden de dozen namelijk aangeboden als sky screamers, dus ben wel benieuwd hoe dat zit.
Ik weet dat de uitwerking het zelfde is en de cake uit de zelfde fabriek komt.

Hallo vriend van het kruit,

Ik beantwoord graag vragen, maar deze vraagstelling van jouw kan ik niet volgen.

Je lijkt te weten dat ze uit dezelfde fabriek komen, je lijkt te weten dat ze dezelfde uitwerking hebben, je weet dat dat er twee verschillende namen zijn, maar nu wil je weten of er op het label zowel Sky Screamers als Falcon staat en of ze op een verschillend tijdstip geproduceerd worden!?Allememaggies...
Is de sky screamers tegenwoordig nou exact gelijk aan de falcon? of hebben ze beide nog een eigen productie? zijn ze nog steeds verschillend gelabeld?

Bij valk werden de dozen namelijk aangeboden als sky screamers, dus ben wel benieuwd hoe dat zit.
Ik weet dat de uitwerking het zelfde is en de cake uit de zelfde fabriek komt.

Ik vroeg me af of de productie dus exact het zelfde is, wat dus inhoud dat alleen het label anders is maar de cake verder exact gelijk is.

Dit met betrekking van de slecht presterende Falcon bij Haokan.
Mocht deze Falcon productie van dit jaar dus niet helemaal goed zijn, is dat dan bij de sky screamers exact het zelfde?

Bij de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal werd gewoon de goeie oude van 2012 geschoten.

Hier mijn film ervan,

edit: dit is dus blijkbaar versie 2013, vond hem nog best ok

Bij de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal werd gewoon de goeie oude van 2012 geschoten.

Hier mijn film ervan,

edit: dit is dus blijkbaar versie 2013, vond hem nog best ok

Iets minder dan eerder maar ik maak me na het zien van dit filmpje wel iets minder zorgen. Vrijdag zal ik de sky screamer/falcon bij valk in nijverdal ook filmen. Heb goede hoop nu.

Ook ik vond hem prima overkomen, haalden naar mijn idee langer door dat in Pijnacker. Fluit vond ik niet zo "irritant" daarvoor moet je naar mijn idee naar de eagle flight. Rillingen van dat ding. Sierlijk is ie dan weer wel.

Vanavond gezien in Nijverdal bij de demo van Valk.
Helaas van erg slechte kwaliteit...
Ik ga nog proberen om van mijn bestelde karton af te komen.

Heb de Falcon nog nooit live meegemaakt, pas vanavond voor het eerst in Orthen. Maar vond het maar niks voor dit hoge bedrag.

Inderdaad een kansloze bak voor dat geld, hebben hem hier al eens gehad en toen was die beter en goedkoper dan wel de 'Sky Screamers' van Diamond Collection. Voor € 40,- is het nog wel oké, het effect is wel uniek en zie je niet veel in andere producten terug komen!

Het is een leuke bak, maar ik snap niet waarom de prijs zo extreem hoog is voor deze cake... 65 euro is toch teveel van het goede.

Back
Bovenaan