Sky Screamers 2.0

Wat een geweldige cake is dit zeg! Heerlijke rauwe fluiters die heel hoog gaan en ook nog leuke boeketjes, gelijk maar 3 tegelijk gedaan:

Duidelijk een langere fluit dan andere fluitcakes op de markt, dus wel degelijk ondeescheidend! Top gedaan door Vulcan.

Deze komt wel heel erg goed over zo op film zeg, doet echt weer terug denken aan de oude Sky Screamers. Knap gedaan van Vulcan :applause:

Lekker hoor. Betwijfel of de kwaliteit de prijs rechtvaardigt in vergelijking met bijvoorbeeld een Gunner, maar hij kietelt de oortjes wel erg lekker.
Heb er nog zes staan voor volgend jaar.. Iets om naar uit te kijken :D

Krachtig, maar kort. Maar zo is dat met bv Hellfire Thunder ook dus blijkbaar wil dit nie echt goedkoper.

Laatst bewerkt door een moderator:
Prachtig product in een heel goed filmpje inderdaad. Wat een topper zeg! Kijken waar ik deze aankomend jaar vandaan kan toveren!

Gelukkig nog een kartonnetje kunnen scoren van deze geweldenaar. Maar extra van genieten aankomende jaarwisseling.

Hele unieke cake is dit! De huilers klimmen oneindig ver door. Schitterend geluid komt hier vanaf; gaat echt door merg en been! En dan ook nog eens leuke boeketten, heel hoog in de lucht. Topper!

Ik heb wel het idee dat er flinke brokken plastic van deze cake af komen. Kan ook zijn dat deze plastic tubes van de Kingsmen af komen, maar ik zou liever karton gebruikt zien worden.

Ik heb er twee besteld, ben groot fan van dit type cakes. Rotp, howling wolf, allemaal tof. Deze nu voor het eerst!

Hele unieke cake is dit! De huilers klimmen oneindig ver door. Schitterend geluid komt hier vanaf; gaat echt door merg en been! En dan ook nog eens leuke boeketten, heel hoog in de lucht. Topper!

Ik heb wel het idee dat er flinke brokken plastic van deze cake af komen. Kan ook zijn dat deze plastic tubes van de Kingsmen af komen, maar ik zou liever karton gebruikt zien worden.
Wellicht is dat de reden dat deze eruit gegaan is?
De hoeveelheid plastic die hierin zit?

Ik heb begrepen dat deze terug gaat komen. Lijkt mij een strak plan en kan ik deze ook met meerdere tegelijk gaan schieten. In 2019/2020 deze 1x gehad en beviel prima. 2020/2021, laten we het daar niet over hebben :cry:

Vers van de pers: Helaas voldoet deze niet aan de gewenste kwaliteit en is daardoor door Vulcan zelf afgekeurd. Fluit was niet in orde :cry:

Ontzettend lekkere fluit heeft deze wel, zonde dat deze eruit is gegaan. Lekker rauw!

Overigens was ik zelf zeer te spreken over de combinatie van deze twee. De Howling Wolff heeft een fluit van een octaaf lager, en een rustiger tempo, waarbij hij eindigd met een rode peony. De Sky Screamers 2.0 gaat vervolgens omhoog in toon en snelheid, mét een rode mine en mondt uit in palms met rode tips. Ideale combi!

Back
Bovenaan