Sky Runners [Pijlen Ass.]

Gehad dit jaar zie hier de beelden. Aanraders!!!

Op de beelden zie je gopro en videos van andere camera. Er zitten er maar 10 in geen 16!

Dit jaar ging hij 10 meter hoger dan vorig jaar, dus ik was niet blij.
Was te hoog en niemand heeft ooit gezegt dat er 16 inzitten, het was altijd 10

Dit jaar ging hij 10 meter hoger dan vorig jaar, dus ik was niet blij.
Was te hoog en niemand heeft ooit gezegt dat er 16 inzitten, het was altijd 10

er is ook niemand die zegt dat het zo is dat er 16 in zitten. Als je de video heb gekeken dan zie je 16x een uitwerking. Er zitten altijd van die simpele zielen tussen die dan denken he! 16 in een pak dat kan niet. Was dus vast voor de simpele zielen dat die niet hoeven te reageren met het zijn er 16!

Geen idee of ze dit jaar hoger gingen had ze voor het eerst maar ik was hier zkr niet ontevreden over voor die 30 euro. Als ze vorig jaar nog beter waren dan was het toen alleen maar een grotere aanrader!

De extra stijghoogte was zeker niks slechts voor dit pijlen pakket. De uitwerkingen zijn nog steeds top, en had dit jaar geen last van effecten die akelig dichtbij kwamen. Voor mij nog steeds de beste pijlen op de markt!

Ik heb deze pijlen gisteren aangeschaft en kreeg de 2014 versie. Wijkt deze nog af van de 2015 en 2016 versie?

Voor mij blijven dit toch echt geweldige pijlen hoor. In mijn ogen dan ook beter dan bijvoorbeeld Light Year of Turbo Clash. De laatste 3 jaar altijd voor deze gekozen, zonder spijt.

Voor mij blijven dit toch echt geweldige pijlen hoor. In mijn ogen dan ook beter dan bijvoorbeeld Light Year of Turbo Clash. De laatste 3 jaar altijd voor deze gekozen, zonder spijt.

Helemaal mee eens! Ze gaan net even iets harder en groter dan de light year pijlen (wat ook al hele mooie pijlen zijn)

Damn, de buurman stond deze net af te steken. Mooie pijlen, goeie burst ook. Gaan meteen op het lijstje voor volgend jaar!

Pijlen in dat filmpje gaan een stuk lager zeg!

Eerlijk gezegd vond ik dit een tegenvaller. Pijlen gingen veel te hoog daardoor leek het effect klein. Sommige 20 grammers deden het beter. Burst wel oke maar echt veel hoger als op de filmpjes,

Ja deze koop ik al een paar jaar niet meer, want ze hebben de stijglading verhoogd.
Ineens gingen ze wel 40 meter hoog, was niet meer leuk.

Ze waren mega goed toen ze op een normale hoogte afgingen

Straatfilmpje van afgelopen jaarwisseling. :)

Prima pijlen dit jaar ook weer. Vond ze dit jaar kwa stijghoogte precies goed. Uit m'n hoofd gezegd was het een pakket uit de 2018 productie, maar dit weet ik niet meer zeker.

Back
Bovenaan