Thunderking

120 singel shots voor 10 euro is uiteraard niet duur.
Ik ken ze niet, maar voor dat geld zou ik ze er zeker bij nemen.

De Thunderkings worden in ere hersteld. Deze worden nu weer geïmporteerd van de oorspronkelijke fabriek (Supreme Liuyang)

Had deze vorig jaar. Maar werd er makkelijk uitgeknald door King of Thunder van Rubro. Misschien verkeerde versie? Was een 2014 versie overigens(3.7g NEM).

Ook deze waren volgens mij aangepast na 2013 toch? Helaas, want dit waren echt goed. Erg klein maar ze knalde zo goed als de andere top singleshots.

Weet iemand of de singleshots volgend jaar verboden zijn in Nederland, stond me iets van bij dat de romijnsekaars, babypijltjes en singleshots eruit gaan

Ik had ook een tiental doosjes versie 2014, waren niet denderend. Ik vond ze zeker mooi getimed en de tail was ook niet verkeerd, maar de burst was niks. Toch vond ik ze om de eerder genoemde redenen het geld waard. De Red Bastard miste deze twee dingen bijvoorbeeld (geen tail en ontploft midden in zijn vlucht). Niet dat dat niet leuk is, maar ik heb meer met mooie singleshots dan keiharde.

Dat is niet zo gek omdat er dit jaar een 2 nieuwe verpakkingen zijn de bulk en mega.
Alleen winkels met rest voorraad hebben nog losse verpakkingen.

Dat valt niet mee. Ze schieten erg hoog en de knal valt behoorlijk tegen.
Heb bij toeval maar 10 pakjes gekregen ipv 20 maar dat is niet zo heel erg ...

Back
Bovenaan