Sky Runners [Pijlen Ass.]

gister een afgestoken viel me bar tegen, licht year en pro 2 knalden deze gewoon uit. en boeket was klien en heel hoogging pijl ook , en knal was drama .pfff die singelshot was nog harder, van cina red speciaal 8 stuks beetje raar,liefst ga terug na winkel er mee maar ja:bonk:

gister een afgestoken viel me bar tegen, licht year en pro 2 knalden deze gewoon uit. en boeket was klien en heel hoogging pijl ook , en knal was drama .pfff die singelshot was nog harder, van cina red speciaal 8 stuks beetje raar,liefst ga terug na winkel er mee maar ja:bonk:

Zojuist ook 1 pijl uit dit pakket zelf afgestoken, de burst is zeker harden het effect was groot! aanrader!

nou dan klopt er iets niet met jouw pijlen kep ze al 2 jaar dus ik weet wel beter

Ik had ze in het setje van 3. Volgens mij heb ik nog nooit zulke grote boeketten uit een pijl gezien.. Wow! Stijgen prima nu maar klappen niet al te hoog. Heerlijke pijlen! En dat voor een tientje..

Zojuist ook 1 pijl uit dit pakket zelf afgestoken, de burst is zeker harden het effect was groot! aanrader!

Hierover wil ik nog een kleine update geven.
aangezien we al weer enkele dagen verder zijn en deze pijlen uiteraard op zijn gegaan zijn er helaas wel 4/10 niet opgestegen en op de grond ontploft!

Gelieve dan naar de dealer te gaan wanneer je nog een label ervan hebt, want dan kunnen ze in China er achteraan gaan. Geldt voor elk product van elke importeur!

aangezien we al weer enkele dagen verder zijn en deze pijlen uiteraard op zijn gegaan zijn er helaas wel 4/10 niet opgestegen en op de grond ontploft!

Dit had ik ook tijdens de jaarwisseling 2013/2014. Waarschijnlijk had je oude versie? aangezien ze volgens mij verbeterd zijn.

afgelopen jaar had ik er ook 4 die niet de lucht in wilde gaan dus werk aan de winkel voor de mensen van china red want verder zijn het mooie pijlen

Laatst bewerkt:
Vannacht een hoop uit de productie getest en alles was goed, goede stijglading, dus dat is geen probleem meer en effecten zijn weer TOP...

Vannacht een hoop uit de productie getest en alles was goed, goede stijglading, dus dat is geen probleem meer en effecten zijn weer TOP...

Dat is goed om te horen die dingen waren levensgevaarlijk, had ze twee jaar geleden voor het laast toen schoot er van de 10 er 4 niet de lucht in of ging pas laat de lucht in en klapte op ongeveer 4 meter hoogte uit elkaar

Dat is goed om te horen die dingen waren levensgevaarlijk, had ze twee jaar geleden voor het laast toen schoot er van de 10 er 4 niet de lucht in of ging pas laat de lucht in en klapte op ongeveer 4 meter hoogte uit elkaar

Ze hebben in ieder geval een indruk op je gemaakt! Tot nu toe sinds de introductie van de Sky Runners ze aangeschaft en nooit grote problemen mee gehad!

Deze pijlen zijn dit jaar vernieuwd. Heeft iemand ze gefilmd op de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal?

Ze waren vorig jaar al vernieuwd toch, tenzij ze de stijglading gefixed hebben :p
Dacht dat ik me filmpje al had gepost maar hier is de 2014 versie. (denk ik te minste)

Ze waren vorig jaar al vernieuwd toch, tenzij ze de stijglading gefixed hebben :p
Dacht dat ik me filmpje al had gepost maar hier is de 2014 versie. (denk ik te minste)

Bedankt voor je reactie. Op de china red site staat dat ze in 2015 zijn vernieuwd. Ik heb het bij de vuurwerkhal nagevraagd en hier leveren ze ook de 2015 productie. Ik ben benieuwd of ze beter zijn geworden of niet.

http://www.chinared.nl/Sky-Runners-10-pijlen

Back
Bovenaan