Sky Runners [Pijlen Ass.]

Artikel nummer is anders en dit zijn drie pijlen i.p.v tien. Ik denk dat dit drie pijlen uit het pakket van 10 pijlen is namelijk pijl B,C en E. Effectomschrijving klinkt in ieder geval interessant. Hoop op een prijs van 10 euro.

Uit betrouwbare bron €9.99

Ben wel benieuwd want ik had de sky runners en die waren geweldig.

dan zul je deze ook prachtig vinden daar het zeer waarschijnlijk dezelfde pijlen betreft.

en ach wie houden ze voor de gek??:D
lightyear 10 stuks(zena)
pro rockets1 3stuks(zena)
pro rockets2 8 stuks(zena)
skyrunners 3 stuks(china red)
skyrunners 10 stuks(china red)
headhunters 10 stuks (lesli)
mindblowers 16 stuks (lesli)

ik heb ze alledrie gehad op de headhunters en mindblowers na en ze zijn allemaal even groot.
en ze zijn ook vrijwel allemaal 30 euro(nu dan de lightyear voor 20 euro maar normaal ook niet)
van de grote pakketten zitten er van elk meestal 2 dezelfde in.
het zou me niet verbazen als het allemaal in dezelfde fabriek geproduceert werdt.
met hier en daar vast wel een veranderingetje.

prachtige pijlen daarentegen, no nonsense wat je koopt is wat je krijgt en volledig gebruik gemaakt van de 40 grams regels.
alleen dat ze er iedere keer weer met kleine pakketjes tussendoor komen tja het zijn gewoon dezelfde inderdaad alleen dan van 3 versies 1 maal.

Doet me denken aan lightyear zelfde prijs ongeveer 10 stuks
Welke zijn beter prijs kwaliteit

dan zul je deze ook prachtig vinden daar het zeer waarschijnlijk dezelfde pijlen betreft.

en ach wie houden ze voor de gek??:D
lightyear 10 stuks(zena)
pro rockets1 3stuks(zena)
pro rockets2 8 stuks(zena)
skyrunners 3 stuks(china red)
skyrunners 10 stuks(china red)
headhunters 10 stuks (lesli)
mindblowers 16 stuks (lesli)

ik heb ze alledrie gehad op de headhunters en mindblowers na en ze zijn allemaal even groot.
en ze zijn ook vrijwel allemaal 30 euro(nu dan de lightyear voor 20 euro maar normaal ook niet)
van de grote pakketten zitten er van elk meestal 2 dezelfde in.
het zou me niet verbazen als het allemaal in dezelfde fabriek geproduceert werdt.
met hier en daar vast wel een veranderingetje.

prachtige pijlen daarentegen, no nonsense wat je koopt is wat je krijgt en volledig gebruik gemaakt van de 40 grams regels.
alleen dat ze er iedere keer weer met kleine pakketjes tussendoor komen tja het zijn gewoon dezelfde inderdaad alleen dan van 3 versies 1 maal.

Ons houden ze voor de gek. Hahaha.:D

wat ik heb vernomen zijn het dit jaar echt andere pijlen en beter.
althans dat zeggen mensen van china red en ik heb ze nog niet op een leugen kunnen betrappen.

Het is alleen jammer dat er geen filmpje van is, misschien een idee om deze volgend jaar gewoon in china te filmen. Nu kan je alleen maar afgaan op geruchten en wat andere vermelden

Dit lijken me mooie pijlen en ga er dit jaar dan ook 2 pakken van weg stoken mits het weer het een beetje toelaat want vorig jaar werkte het niet echt pijlen te schieten

Back
Bovenaan