Sky Runners [Pijlen Ass.]

nou ik heb van china red vernomen dat het dit jaar eigen productie is en dat ze beter zijn als vorig jaar.
ik ga ze proberen

Ben er nu doorheen met de 3pack die ze hebben, de pijlen komen niet overeen met de filmpjes. De boeketten zijn veel groter. Voor volgend jaar staat de 10pack op het lijstje!

Waren mooie pijlen, sommige stegen alleen niet heel goed op en knalde wat laag. Wel een mooi groot boeket daardoor....

Waarom Zink pijlen als je deze kan halen? Ongelofelijke goede pijlen voor een top prijs! Keiharde burst en enorme effecten! De breedte van het effect is ongeveer 3/4e van de parkeerplaats voor de Rijswijkse Vuurwerkhal!

Volgend jaar misschien een soort pijlen rek met deze toppers!

Wat een gevaarlijke pijlen, het effect is echt super, maar 4 van de 10 kwamen net 2 meter in de lucht, hele gevaarlijke situaties om 12 uur, ondanks dat komen ze volgend jaar weer op de lijst voor de effecten

Wat een gevaarlijke pijlen, het effect is echt super, maar 4 van de 10 kwamen net 2 meter in de lucht, hele gevaarlijke situaties om 12 uur, ondanks dat komen ze volgend jaar weer op de lijst voor de effecten

En hoe groot was t boeket?

waren het geen oude, want ik heb vernomen via een forum dat ze de stijg lading hebben aangepast.
omdat dit een probleem was vorig jaar en ik had batch 2013 en ze raakten nog net de vliegtuigen niet...
( ik woon vlakbij schiphol ).

en extreme thunder was helemaal bizar hoe hoog die gingen

De Skyrunners stegen moeizaam op en knalden erg laag. Geen idee of deze nog van vorig jaar waren of de nieuwe lichting.

Mede doordat ze zo laag knalden een ziekelijk groot boeket met een dito knal voor een Nederlandse pijl.

waren het geen oude, want ik heb vernomen via een forum dat ze de stijg lading hebben aangepast.
omdat dit een probleem was vorig jaar en ik had batch 2013 en ze raakten nog net de vliegtuigen niet...
( ik woon vlakbij schiphol ).

en extreme thunder was helemaal bizar hoe hoog die gingen

Klopt ze hebben dit jaar de stijglading aangepakt en de boeketten waren inmens groot ik had ook een pakket en er was er eentje die niet de lucht in wou de rest ging soepel de lucht in

Had twee van deze paketten in huis dit jaar, Kende het probleem wel met laat opstijgen en laag knallen. Vooral de pijlen met de blue stars en brocade deden waren vrij link. De effecten kwamen wel heeel dicht in de buurt...

Maja, zeker geen spijt van deze pijlen gehad, en tenzij iemand betere kan voorschrijven, gaat deze weer op mn lijst voor de volgende jaarwisseling.

Kreeg deze ipv light year pijlen, ze waren zeker mooi! Leuke burstknal ook. Alleen ging er 1 maar een halve meter omhoog haha.

Back
Bovenaan