Sky Explorer

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6853
Artikelnaam: Sky Explorer
Bruto Gewicht: 13.000 gram
Netto kruitgewicht: 1.876 gram
Aantal schoten: 144 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: De bezitter van deze compound is verzekerd van 144 shots durende vuurwerkshow, vol met nieuwe, spetterende waaier-effecten.
Tijdsduur: 40 seconden
Tube diameter: 25mm
Kartoneenheid: 1/4
Adviesprijs: €159,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

6853-Sky-Explorer-kopiëren.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
leuke box,

vind t alleen erg jammer dat ze veel dezelfde kleuren achter elkaar laten terug komen..
als ze elke row een andere kleur hadden, is t meteen een leuke speelse box, en wellicht een die ook in de top 10 kan belanden van beste cakeboxen (mijn mening).

Omlabeling Gold Blast Connect - NIEUW 2019 van Lesli? Moet het wel zijn...

Nee deze van Wolff heeft rode kleuren, die van Lelsi heeft blauwe kleuren. Vuurwerk impoteurs bestellen hun vuurwerk bij diversen fabrieken. Een fabriek in China laten hun nieuwe producten zien aan inkopers in dit geval aan Wolff en Lesli. De impoteur kan wel bepalen welke kleuren men wilt in deze cakebox. Wolff heeft gekozen voor rood, En Lesli voor blauw. Toeval? ik denk het wel.

Ik zie toch echt geen verschil hoor. Bij allebei begint t met rood, daarna oranje en aan t eind blauw. Wel een heerlijke compound overigens.

Erg mooie box.
Leuk dat er weer eens een box is met lekker veel mines erin. :D
Ook erg mooie kleuren. Ik vind het wel fijn dat er niet teveel van kleuren gewisseld word (zoals de hierboven genoemde iedere rij). Nu heb je lekker een beetje eenheid en kun je wat langer van een kleur genieten. (zo zie je maar hoe meningen kunnen verschillen. :wink: )

Deze box heeft ook een lekker tempo met een stevige finale, die ook goed bij de rest van de box past. Dat zie je ook wel eens anders (zoals een box/cake met multicolor die eindigt in een crackling finale...). :)

Eddy.

Toch vond ik deze één van de mindere gisteren. Mist net even de wow- factor die ik op de eerdere films wel had.

Ik heb het productfilmpje nog eens teruggekeken en ik denk dat het vooral een kwestie is van ietwat opgevoerd geluid en ik denk ook van iets dichterbij gefilmd. En uiteraard dat de overgangen tussen de cakes daar iets beter zijn. Verder voldoet deze gewoon aan mijn verwachtingen. Niet de wow-factor van bijvoorbeeld The Branco, maar zeker een mooie box die in de straat niet misstaat. :)

Eddy.

Zeeeeeeeer vette box dit! Die mines waren goed!
Exht wel een aanrader dit
Shoot m na bunker baas als finale gekoppelt. Mooie combi
Kan deze volgend jaar zo maar eens weer nemen. Was het wel waard

Dikke box hoor! Helaas wel wat last van de mist, maar een dik schouwspel aan mines en boeketten.

Ik bedacht mij ineens dat ik mijn straatfilm van deze van 2019/2020 nog niet had geplaatst, dus bij deze.
Kleuren komen helaas niet helemaal lekker over op de camera.

Eddy.

Back
Bovenaan