Six Best Possible [Uitloop 2018]

Weet niet of dit de nieuwe of oude versie was, maar die gisteren werd geschoten was niet heel slecht maar ook geen aanrader vind ik:

Lastig te beoordelen inderdaad met de omstandigheden van gisteren, maar ik vond hem verre van overtuigend. Dat tempo is echt niks en dat veranderd niet met minder wind.

Mooie box vind ik dit geworden, hier gelukkig ook wat effecten zónder goud of crackling... Rest van de boxen van China Red zijn me teveel van dezelfde effecten (goud/crackling in verschillende varianten), ook al zijn het grote hard beukende boeketten :wink:

Het voordeel van deze is dat zowel in cake 1 als 3 het prachtige kruipende goud zit. Was gisteren het mooiste effect van de avond. Ook in cake 4 dat goud in combi met de subtiele crackling. Qua afwisseling is dit denk ik wel de beste ja.

Man zoals die daar op het filmpje van blackdragon is vind ik hem nog wel mooier als de cruel traction. Dat goud is echt heel goed.

Man zoals die daar op het filmpje van blackdragon is vind ik hem nog wel mooier als de cruel traction. Dat goud is echt heel goed.

Ik vond de boxen van China Red mooier dan de Cruel Traction. Niet gedacht dat ik dat dit jaar nog zou zeggen. Zijn ook exact hetzelfde als de China films, dat zien we ook niet altijd.

Ik had sterk mijn twijfels gekregen over deze cake en de andere China Red producten.

Na het zien van het filmpje van de demo van gisteren ben ik overtuigd en heb ik wat extra budget vrijgemaakt om deze alsnog te kunnen bestellen, zojuist besteld, erg blij mee! :-D

mocht je nou geen budget meer over hebben je kunt altijd een gokje wagen
je hebt tot vanavond 19-12-2015 23:59 op de facebookpagina van China Red

succes
11058629_534227886731853_8880039343521127839_o.jpg

mocht je nou geen budget meer over hebben je kunt altijd een gokje wagen
je hebt tot vanavond 19-12-2015 23:59 op de facebookpagina van China Red

succes
Bekijk bijlage 25900

Gokje wagen kan geen kwaad, ben benieuwd hoe die presteert ten opzichte van de 'oude' 6 best possible. Van de demo-filmpjes wordt ik toch wel erg enthousiast :cool:

Hoop inderdaad wel op meer verkoopplekken volgend jaar.

Ik vond de boxen van China Red mooier dan de Cruel Traction. Niet gedacht dat ik dat dit jaar nog zou zeggen. Zijn ook exact hetzelfde als de China films, dat zien we ook niet altijd.

Maarja, Cruel Traction zijn geen 500 grams cakes, daar is de prijs dan ook naar. Zo betaal je voor deze gemiddeld 180 euro, terwijl je voor een Cruel Traction 140 euro betaald. (exclusief kortingen en gratis vuurwerk).

Desalniettemin een fantastische cakebox.

Eerlijk is eerlijk, we zijn gewend geworden aan de Cruel Traction! De boxen die ik gisteren zag van China Red hebben mij echt verrast! Deze zijn echt goed verbeterd! Als dit ook nog eens zo in de straat presteert! Dit kan nog wel eens een strijd gaan worden om de titel met die andere importeur met ook zeer goeie boxen, VWT!

Raar dat hier zo weinig over gepraat wordt.
Blijft in mijn ogen de beste box van het moment.
Nergens korting op te krijgen maar waar ik hem besteld heb kon je voor 20 procent van het aankoopbedrag
zelf vuurwerk uitzoeken.
Dus voor mn gevoel viel de schade mee. en je kan er meteen een leuke finale achterplakken met uitgezocht vuurwerk.

Ben hier heel benieuwd naar!

Raar dat hier zo weinig over gepraat wordt.
Blijft in mijn ogen de beste box van het moment.
Nergens korting op te krijgen maar waar ik hem besteld heb kon je voor 20 procent van het aankoopbedrag
zelf vuurwerk uitzoeken.
Dus voor mn gevoel viel de schade mee. en je kan er meteen een leuke finale achterplakken met uitgezocht vuurwerk.

Ben hier heel benieuwd naar!

Snap het ook niet nee. Heb de boxen van China Red vorige week gezien en heb de video's nog eens een paar keer bekeken. Ik kom tot de conclusie dat deze het mooiste is, vooral vanwege de afwisselende effecten en het kruipende goud in cake 1 en 3. Het was het mooiste consumentenvuurwerk wat ik tot nu toe heb gezien. Hopelijk presteert het ook zo in de straat!

Laat me raden; je hebt hem bij dat ene tuincentrum in Sliedrecht gekocht? ;-) Daar ga ik hem ook halen. Met een Nankin Fire en dan gratis de Amazing Sky erbij, waren ook toppers op de demo.

Snap het ook niet nee. Heb de boxen van China Red vorige week gezien en heb de video's nog eens een paar keer bekeken. Ik kom tot de conclusie dat deze het mooiste is, vooral vanwege de afwisselende effecten en het kruipende goud in cake 1 en 3. Het was het mooiste consumentenvuurwerk wat ik tot nu toe heb gezien. Hopelijk presteert het ook zo in de straat!

Laat me raden; je hebt hem bij dat ene tuincentrum in Sliedrecht gekocht? ;-) Daar ga ik hem ook halen. Met een Nankin Fire en dan gratis de Amazing Sky erbij, waren ook toppers op de demo.

Door voor de wasmachine ;)
zelf een zwik fluitbatterijen erbij gekozen,
En heb wat matrixjes besteld om hier achter te plakken.

Back
Bovenaan