Vuurwerkkoning
VWC lid
Weet niet of dit de nieuwe of oude versie was, maar die gisteren werd geschoten was niet heel slecht maar ook geen aanrader vind ik:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Man zoals die daar op het filmpje van blackdragon is vind ik hem nog wel mooier als de cruel traction. Dat goud is echt heel goed.
mocht je nou geen budget meer over hebben je kunt altijd een gokje wagen
je hebt tot vanavond 19-12-2015 23:59 op de facebookpagina van China Red
succes
Bekijk bijlage 25900
Ik vond de boxen van China Red mooier dan de Cruel Traction. Niet gedacht dat ik dat dit jaar nog zou zeggen. Zijn ook exact hetzelfde als de China films, dat zien we ook niet altijd.
Ik vond de boxen van China Red mooier dan de Cruel Traction. Niet gedacht dat ik dat dit jaar nog zou zeggen. Zijn ook exact hetzelfde als de China films, dat zien we ook niet altijd.
Raar dat hier zo weinig over gepraat wordt.
Blijft in mijn ogen de beste box van het moment.
Nergens korting op te krijgen maar waar ik hem besteld heb kon je voor 20 procent van het aankoopbedrag
zelf vuurwerk uitzoeken.
Dus voor mn gevoel viel de schade mee. en je kan er meteen een leuke finale achterplakken met uitgezocht vuurwerk.
Ben hier heel benieuwd naar!
Snap het ook niet nee. Heb de boxen van China Red vorige week gezien en heb de video's nog eens een paar keer bekeken. Ik kom tot de conclusie dat deze het mooiste is, vooral vanwege de afwisselende effecten en het kruipende goud in cake 1 en 3. Het was het mooiste consumentenvuurwerk wat ik tot nu toe heb gezien. Hopelijk presteert het ook zo in de straat!
Laat me raden; je hebt hem bij dat ene tuincentrum in Sliedrecht gekocht?Daar ga ik hem ook halen. Met een Nankin Fire en dan gratis de Amazing Sky erbij, waren ook toppers op de demo.