Six Best Possible [oude versie]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er echt perfect uit deze bak! Ik had deze erg graag nog in mijn collectie gehad alleen helaas bij mij in de buurt al vroeg uitverkocht. Ik denk dat diegene die deze bak wel mee mogen nemen naar huis hier echt heel veel lol mee gaan beleven. Keep it up China red

zeer groot succes denk ik tijdelijk niet leverbaar bij verschillende vuurwerk dealers

Bij verscheidene dealers staat "tijdelijk uitverkocht". Da's niet erg duidelijk geformuleerd.
Komt ie nog in de loop van deze dagen weer in de verkoop via een nieuwe aanlevering, of helemaal niet meer?

WOW mooie box. Lekker lange tijdsduur ook! Mooi effecten! En inderdaad, beetje vaag dat tijdelijk uitverkocht! Ik denk dat deze straks nog beperkt wordt uitgeleverd aan diverse winkeliers en dat pas tijdens de verkoopdagen. Ik denk dat deze dan ook niet meer te bestellen is.

dat gaat zoeken worden naar deze boxen want, is inderdaad populair en bij veel verkooppunten is er schaarste. Heb ik begrepen uit zeer betrouwbare bron.
gelukkig is die van mij gereserveerd.

de 24 carat gold schijnt nu hot te zijn

Klopt en ik zie de Vip Box S nu op de site van Koningsdal Utrecht staan.Stond er eerst niet. Blij dak de Six Best Possible heb.:D

Goed om te zien dat de hoofd- en reservelonten voorzien zijn van een flinke lap schietlont, net als de doorlontboxen van Royal. Dat maakt het pauzeloos doorlonten een koud kunstje...
Prima geregeld van China Red!

wow en nogmaals WOOOW wat een prachtig geweld en dat vonden de buren ook,
ik weet waar ik met me slaapzak moet gaan liggen voor volgend jaar.

ben benieuwd waar ze nu weer meekomen, wel trouwens zelf aangepast zodat ik blok vier als laatste had...

ga zo door china red , met de eerlijke benadering van de consument...

De topper van de avond, wat heb ik hier van genoten. Verfijnde effecten, enorme boeketten en een heerlijke burst. Met liefde gemaakt!

Zeker een topper. Staat nu al weer op mijn lijst voor komend O&N. Het filmen ervan is helaas de mist ingegaan. Maar wat heb ik hier van genoten zeg.:D

Echt een dikke topper dit, een van de mooiste producten van de avond! Harde burst, met enorme boeketten die ook nog eens heel goed zijn uitgewerkt. Het tempo is echt perfect: constant een goed gevulde lucht, maar niet echt geweld, waardoor je goed van ieder schot kunt genieten. Dat is wat het is met deze bak: genieten!

met alle respect voor iedereen maar als je deze niet had dan heb je echt wat gemist.
ik heb hem twee keer als demo gezien toen vond ik hem absoluut oke.

maar in de straat is het echt een absolute topper en volgend jaar zeker op me lijst...

Vond deze bak echt een TOPPER. Zeer mooie effecten, goed uitgewerkt, niet slordig ondanks de effectgrootte. Zeker een om weer te nemen!!

Wat een bak, goed genieten was dit. Gratis bij ANO gekregen:D Cake 1 naar 2 stopte, maar toen bi cake 6 aangestoken. Toen ramde hij weer mooi verder:) Hij kreeg een mooi applaus:)

Heeft iemand hier een filmpje van hoe hij in de straat presteerde? Door alle positieve reacties en mooie demo filmpjes ben ik zeer benieuwd naar een straatfilm:)

sorry lucas ik ben niet van de straat film, afsteken en kijken prima maar dan ook nog eens gaan filmen dat ziet ik niet zo zitten.

maar er zal er vast eentje zijn die hem gefilmd heeft.

sorry lucas ik ben niet van de straat film, afsteken en kijken prima maar dan ook nog eens gaan filmen dat ziet ik niet zo zitten.

maar er zal er vast eentje zijn die hem gefilmd heeft.

Haha dat is zeker herkenbaar, ik film zelf ook nooit eigenlijk omdat ik er dan minder van geniet dan wanneer ik er gewoon naar kijk. Maar vaak is er wel iemand die het wil filmen wanneer ik het zelf afsteek oid, en het terugkijken is dan wel altijd weer leuk. En wie weet heeft iemand anders hem inderdaad wel gewoon zelf gefilmd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan