Six Best Possible [oude versie]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon kopen, krijg je absoluut geen spijt van. En ook nog goed te doen met een budget van 250,- euro want je krijgt hier zeer zeker mooie complimenten en applaus voor. Mark my words. ;)

Nu is mijn mening wel een tikje gekleurd maar de effecten per shot zijn echt heel vol en groot.
Ik heb hem Vorig jaar in de straat gehad maar dan is ie helemaal super

Vandaag gezien op de demo van Ed Raket en moet zeggen dat ik dit voor het geld echt een mooi blok vind!
2 minuten lang genieten van mooie volle boeketten met een goede burst.
Het tempo had misschien inderdaad iets hoger gemogen maar aan de andere kant vind ik sommige bakken zo snel leegschieten dat ik het zonde vind om er zoveel geld voor neer te leggen.
Deze komt misschien toch nog in mijn collectie van dit jaar!

Had hem afgelopen jaar, de effecten waren gigantisch met een mooie spreiding.
Ook de burstknal van de effecten was top.

Maar er zit voor mij wel 1 minpunt aan deze combinatiebox en dat is het ontbreken van variatie ( bijvoorbeeld tempoversnellingen, meerdere salvo's, wat andere effecten tussendoor : spinners / fluiters / salutes, een laatste cake die all-at-once gaat ).
Dat zou hem iets minder langdradig maken.

Maar individueel koop je met deze box gewoon 6 topcakes !

Topper van de avond dit, 2 minuten en 30 seconden plezier aan deze bak. echt boeketten waren super groot en de burstknal was duidelijk te horen! China Red Bedankt voor het maken van zulk mooi vuurwerk!

dit was zeker de topper, de boeketten waren absoluut groot en de burst was echt heerlijk. filmpjes volgen, ze zijn aan het uploaden. volgens mij was het cake 4 maar dat is echt een pareltje!

Weet niet of dit de nieuwe of oude versie was, maar die gisteren werd geschoten was niet heel slecht maar ook geen aanrader vind ik:

Het lijkt wel een stuk slechter geworden als je de filmpjes erboven bekijkt. Tuurlijk heeft de wind ook invloed, maar de effecten lijken anders

Op de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal worden alle cakes van China Red geschoten en waarschijnlijk ook de pijlen. China red heeft nog niet alle cakes binnen en dus zou er wat bij ANO gisteren geschoten is wel eens de oude voorraad kunnen zijn.

China Red zou op 8 december een demo schieten, maar omdat nog niet alles binnen is word het dus op 18 december bij de Rijswijkse vuurwerkhal. Containers worden omstreeks 12 december verwacht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan