Silverball Fountain

Ook deze fontein vond ik verassend licht aanvoelen. Zeker als je hem vergelijkt met de crackling crystal.

Waarom vergelijk je een fontein van 130gram met een 500gram fontein..

Sorry koning vuurwerk, dat ik een crackling fontein met een andere crackling fontein vergelijk die ongeveer het zelfde formaat/prijs heeft maar inderdaad een ander kruitgewicht.

Zal speciaal voor jou nooit meer een artikel vergelijken oke?

Mooi! Eerste 3 tubes exact die witte ballen krakels als op filmpje. Niet heel hoog, wel prima hard. 4e tube een heel bijzonder snow crackling effect, apart als eindtube maar stiekem mooiste effect. Die had wel in tube 1 & 3 mogen zitten en dan de silver crackling tube 2&4. Tof ding hoor, blijvertje.

Vond hier niet veel aan. Knetterde wel lang door maar miste een beetje pit. Dat ball effect kon ik er overigens ook niet helemaal uithalen, leek mij gewoon "normale" crackling. Gelukkig had ik ook nog een doosje Cracker Fontänen van Funke.

Vond hem tegenvallen, geen hele volle crackling en was behoorlijk traag.
Had wat meer tempo achter mogen zitten.

Laatst bewerkt:
Erg benieuwd naar een filmpje, ik probeer elk jaar zoveel mogelijk mooie fonteinen te scoren. Deze staat nog op het lijstje.

Wat een tegenvaller inderdaad. Ik heb nog getwijfeld om die te kopen afgelopen jaar maar vond de 15 Euro wat aan de hoge kant, terecht blijkt nu.

Back
Bovenaan