Silverball Fountain

smurf

VWC lid
Artikelnummer: 6200
Artikelnaam: Silverball Fountain
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 130 gram
Effectomschrijving: ...
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € ...
Voorverkoopprijs: € ...

silverball-fountain.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bijzonder effect. Denk niet dat ik dit zo snel gezien heb. Afhankelijk van de prijs eentje om in de gaten te houden

Bizar exact rond gevormde...popping?chrys? hoe noem je het. Zou gaaf zijn als het in productie ook zo is. Een foto met extreem korte sluitertijd kan een mooi beeld geven. Als fonteinliefhebber moet ik 'm proberen, moet ie wel te krijgen zijn hier...

Artikelnummer: 6200
Artikelnaam: Silverball Fountain
Bruto Gewicht: ...
Netto kruitgewicht: 130gr
Aantal schoten: ...
Effectomschrijving: Waanzinnig krachtige fontein!
Max. tube diameter: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoneenheid: 20/1
Adviesprijs: €14,99
Voorverkoopprijs: €14,99

Bekijk bijlage 73158

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Qua crackling effect vind ik 'm heel goed overkomen, alleen het haperen vind ik een minpunt en lijkt niet alleen door de overgang te komen, vooral in het begin leek het wat moeite te hebben.

Qua crackling effect vind ik 'm heel goed overkomen, alleen het haperen vind ik een minpunt en lijkt niet alleen door de overgang te komen, vooral in het begin leek het wat moeite te hebben.

Dit is dan ook niet de officiële video heb ik begrepen. Was een eerste testvideo eerder dit jaar. Daarna wordt nog e.e.a. aangepast.

Volgens mij zijn al die video's van Rubro en Mania-artikelen die niet op hun kanaal maar via-via hier op het forum zijn verschijnen, namelijk geen officiële video's. Die waren dacht ik allemaal niet voor publicatie bedoeld.

Binnenkort gaan de heren weer naar China en zal er ongetwijfeld productie worden gefilmd dat als officiële video zal worden gereleased (incl. in- en outro).

Ik ga deze fontein gewoon uitproberen. Ziet er idd vet uit. Heb er een paar in bestelling staan. Hier is trouwens nog een topic van.:wink:

Back
Bovenaan