Silver Salute

Vond hem ook tegenvallen op de demo van Steenbergen.. Had hem nog nooit eerder meegemaakt in het echt en dacht dat ie de siercakes er wel dik uit zou klappen.. Dat deed ie dus niet, jammer.

Dit is denk ik de 2013 versie die ik had en de knallen waren goed alleen de timing tussen de knallen vond ik voor het eerst niet goed, maar zal hem natuurlijk weer halen.

ik heb er 2 van gehaald dit jaar omdat ik bang was dat ik de nieuwere versie mee kreeg!
Gelukkig heb ik de 2012 versie gekregen kan niet wachten om ze aan te stoken!IMG_7230[1].jpg

Wij verkochten afgelopen jaar productie 2013, deze waren gewoon goed.
De importeurs worden voorzichtiger met knalcakes, iets over het randje kan heel veel geld kosten dus dan maar ruim eronder. Geef ze eens ongelijk.

Weer 4x present in de finale. Productiejaar 2014 en gingen voor mijn gevoel niet zo hard als alle jaren daarvoor, blijft desondanks wel fijn hoor!

Vanaf 0:50

2x Raw Whistler
2x New Moon
4x Silver Salute
4x White Thunder

Net als vorig jaar hebben ik samen met leet gekozen om weer de Silver Salute af te sluiten wederom met een karton!

Wat blijft het ook een heerlijke rammer met meerdere tegelijk

Mijn silver salute heeft klem gezeten in de doos, denk dat er een andere doos op geleund heeft.
Nu is in de hoek een tube misvormd...

wat te doen? gewoon een beetje uithollen dat het weer een rond tube word?

Mijn silver salute heeft klem gezeten in de doos, denk dat er een andere doos op geleund heeft.
Nu is in de hoek een tube misvormd...

wat te doen? gewoon een beetje uithollen dat het weer een rond tube word?

Ja, als je het niet vertrouwd gewoon terug naar de dealer gaan en vragen of je hem mag omruilen..

had deze van de zomer mee genomen uit belgie.. heeft tot vandaag in de opslag gestaan met wat andere dozen erop. Even terug naar de dealer gaat hem niet worden.
En zonder bon naar dealer in NL trappen ze vast niet in :(

had deze van de zomer mee genomen uit belgie.. heeft tot vandaag in de opslag gestaan met wat andere dozen erop. Even terug naar de dealer gaat hem niet worden.
En zonder bon naar dealer in NL trappen ze vast niet in :(

De bombette word met een enorme klap eruit gedrukt als het ware.. Uithollen en recht maken zou genoeg moeten zijn ;) En als je het nog niet vertrouwd kan je hem altijd nog gewoon weggooien of niet afsteken..

De bombette word met een enorme klap eruit gedrukt als het ware.. Uithollen en recht maken zou genoeg moeten zijn ;) En als je het nog niet vertrouwd kan je hem altijd nog gewoon weggooien of niet afsteken..

Dank, zal dat proberen.. anders steek ik em af op een plek waar niemand in de buurt is.. als die dan intern knalt heeft niemand er verder last van :)

Had er dit jaar geen problemen mee, weet niet welk productiejaar overigens. Ramde er weer vrolijk op los!

4x vanaf 0:15

Ik kon het productie jaar niet vinden. (weet niet precies waar die stond)
Maar ik heb hem 3jaar geleden gehoord en die ging zkr harder.
Single shots zoals de asian thunder knalden hem zeker eruit, maar het kan ook
gewoon een productie foutje geweest zijn.

Back
Bovenaan