Silver Salute

ze gaan hem eindelijk bij mij lokale dealer ook verkopen...
dus als ik jullie moet geloven moet ik deze maar gaan bestellen.

Alleen het uiterlijk van deze salute cake al.. Prachtig!
Heb er elk jaar een stuk of 5 en ze zijn altijd overdag al op.
Lang leven de 10:00 projects :p

Zet hem bij de verwarming, als je hem/ze opgehaald heb.
Ze willen nog wel eens vochtig zijn en dat merk je aan de knal.
Tip: bestel/koop gelijk voor volgend jaar, dan kunnen ze lekker drogen.

Daar zijn ze mooi op tijd mee om hem nu al in het assortiment op te nemen....;)

Ik vind ze ook niet heel speciaal meer. zijn een stukje minder geworden dan de beginjaren. Het filmpje van 5 tegelijk was van 2009/2010, toen waren ze nog behoorlijk hard.

Daar zijn ze mooi op tijd mee om hem nu al in het assortiment op te nemen....;)

Ik vind ze ook niet heel speciaal meer. zijn een stukje minder geworden dan de beginjaren. Het filmpje van 5 tegelijk was van 2009/2010, toen waren ze nog behoorlijk hard.

Ik denk niet dat ze minder geworden zijn. De komst van deze knalcake was een ware revolutie. De Silver Salute was de hardste in zijn soort en ik denk dat er nu veel meer concurrentie is met fantastische knalcakes en dat je daarom het idee hebt dat deze minder is.

Laatst bewerkt:
Nou ik vond hem vorige week bij de demo behoorlijk zacht. De demo van Wolf zelf in Arnhem dus.

Ik hoop dat er eens iets dergelijks als salutecake uitkomt.

Nou ik vond hem vorig jaar bij een demo behoorlijk tegen vallen.

Ik hoop dat er eens iets dergelijks als salutecake uitkomt. Herstel mijn vorige bericht.

Nou ik vond hem vorig jaar bij een demo behoorlijk tegen vallen.

Ik hoop dat er eens iets dergelijks als salutecake uitkomt. Herstel mijn vorige bericht.

Wat bedoel je nou? Eerst zeg je dat je deze vorige week in Arnhem gezien hebt? En nu vorig jaar?

Ook je onderste zin snap ik niet. Er zijn talloze salutecakes op de markt.. De een beter dan de ander.

Om terug te komen op de kern van je eerste post. Ik denk dat de Silver Salute absoluut niet zachter is geworden, maar dat de concurrentie heviger is geworden en daarmee de lat ook hoger ligt. Voorheen vergeleek iedereen alles met de Silver Salute, nu is dat met de Salute Cake 1 van Schuurmans. Neemt niet weg dat de Silver Salute gewoon een super goede salute batterij blijft die elk jaar weer terug keert in mijn collectie

En vergelijken met de Salute Cake 1 heeft sowieso weinig nut, want die gaan we dit jaar niet in de oude vorm terug zien. De reden mag genoegzaam bekend zijn.

En tja wat is de hardste, de ene hoor je zeggen Delicious Thunder, de andere Dutch Thunder, Secret Salute of deze Silver Salute. Blijft persoonlijk en afhankelijk van vochtigheid en afsteekplaats zal het volgens mij moeilijk zijn om echt de beste aan te wijzen. De ene heeft een beetje crackling, de andere gekleurde kogels, witte lichtflits of strobe mines. Keuzes.

Ik denk niet dat ze minder geworden zijn. De komst van deze knalcake was een ware revolutie. De Silver Salute was de hardste in zijn soort en ik denk dat er nu veel meer concurrentie is met fantastische knalcakes en dat je daarom het idee hebt dat deze minder is.

Dat zou kunnen omdat er nu veel meer goede knal cakes zijn, maar de kwaliteit van de mines en stijghoogte is zeker minder geworden. 2 jaar geleden een kwamen de bombettes amper de cake meer uit. En dat is niet alleen op eigen ervaring gebaseerd, maar ook anderen om mij heen viel dit op. Maargoed, desalniettemin blijft het een aardige cake hoor ;)

Lang leven de 10:00 projects :p

Lang leven de nieuwe 18:00-02:00 regel ... :mad::cry:

Ondanks dat ik negatieve berichten van sommige mensen lees vind ik het persoonlijk meevallen, heb deze nu 3 op rij gehad en vind het nog steeds een topper!

Daarom dit jaar ook ''Gewoon'' weer een kartonnetje van besteld die in 1x de lucht in gaat :D

Hier idem, toch weer een karton besteld (die al een jasr droog in een bunker ligt) en die als laatste in een keer afgestoken gaat worden :D

Elk jaar weer een aantal keer in huis. En ook elk jaar weer in de knalfinale natuurlijk!

4x (vanaf 0:30)
Aan het begin overigens 2x Raw Whistler (ZENA)

Back
Bovenaan