Silver Salute

Hij is wat betreft prijs behoorlijk gezakt.
Echter was mijn beleving dat ook de knal behoorlijk gezakt was.
Kan iemand dit ook bevestigen of heb ik slechtere oren gekregen?

gr

Foto van de uitwerking van Silver Salute

26335475.5b1aa3dc.640.jpg

gr

Ging wel wat zachter voor me gevoel maar dat lag aan de locatie denk ik, vond het in ieder geval niet heel veel schelen.

gr

Mijn oren zijn goed, geen schade eraan en ik kan bevestigen dat de knal zeker minder was. Helaas want het was een erg goede knalcake. En die koop je natuurlijk voor de hardste knal en die is de Silver Salute helaas helemaal kwijt, vorig jaar was het "kiele kiele" maar nu is het echt stukken minder.

Wat wel opmerkelijk is, is dat wolff het wel lukt om een ti boeket erin te krijgen, en een perfecte ook. Hebben hun dan daar zo veel moeite voor gedaan of gebruiken andere importeurs smoesjes/kiezen ze de makkelijke weg?

Met TI is geen probleem naar mijn weten en mag ook gewoon.

Alleen een flashknal zonder stars mag niet,maar ook dat is makkelijk op te lossen.
Gewoon een paar stars zonder coating er bij gooien.

Op dit filmpje is goed waar te nemen dat de burst minder dof is. Nog steeds ruim voldoende, maar minder dof en vol. Ik schat in dat deze zo van het niveau Nitrate Cake/Patriot Launcher is. Dankzij de salvo's zal dit product echter iets de overhand hebben.

De silver salute presteerde gister jammer genoeg heel erg verschillend.
Ene klapte super goed echt heel goed.
Ander klapte zo slecht dat het bijna om te huilen was.

Wanneer oh wanneer is de eerstvolgende demo met deze rakkers?? Iemand een idee?
Wil wel zeker weten dat bovenstaand een uitzondering was en niet dat de hele 2013 lijn matig presteert :shy:

Waar een afvalberg niet goed voor is! Ha-Ha, echt heerlijk deze. Heb deze ook voorbij horen komen!

Back
Bovenaan