Silver Salute

Super bakkie.
Geschoten in de ochtend om de dag de der dagen te openen.
Lekker rammen met die bak, vooral als ie in 1 keer gaat.
Bam jongen!

Ik vond de Secret Salute ook een tikje harder.
Had 3 verschillende salute blokken en vond zelf;
1) Secret Salute
2) Silver Salute
3) China Red 100 Salute

Heb trouwens nog een fimlpje met daarin eerst de Silver Salute en daarna de China Red 100 shots Salute;

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Verdomde 2012 versie knalde ook weer laag!!!
2 stuks gehaald gewoon voor de heb.
Duidelijk gekeken of ik de 2012 versie had.
Helaas knalde er weer een aantal bombettes op nog geen 4 meter hoogte!
Deze gevaarlijke cake hoef ik nooit meer!!
De prijs en kwaliteit is tegenwoorfig erg uit evenwicht bij deze cake!

Heb deze toch nog altijd liever dan de Secret Salute 2012 versie. Heb één bombette gehad die wat lager knalde.
Favoriet is toch wel de No Mercy, wat een geweldige cake met zijn opbouwende salvo's :D

Had er 4 in een finaleprojectje (Screaming Salute, Falcon, 4x Silver Salute, 2x White Thunder)staan, maar door de regen ging t niet meer helaas. Gelukkig deden de Falcon en 1 Silver Salute het later wel (en later nog 2x Silver Salute). Het blijft een topper!

Falcon + Silver Salute
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Silver Salute 2x
+ YouTube Video

Zou het echt zilver zijn? :)
silversalute.jpg

Laatst bewerkt:
Hij gaat inderdaad gewoon nog goed hard. Zat 8x in mijn finale, heerlijk stukje geweld.

Unboxing video van mij:

Laatst bewerkt:
Het blijft een erg goede knalpot. Jammer dat de prijs gestegen is maar met wat korting is die het zeker waard. Deze zit daarom dus ook elk jaar in de collectie.

Hier het filmpje van de silver salute -> secret salute en als finale de at once. ( je kan de knallen goed met elkaar vergelijken als je het filmpje bekijkt )

Camera 1:

Camera 2:

Laatst bewerkt:
12x23,95 is ongeveer 288 euro. Winkels zijn niets verplicht als het gaat om korting. Het ligt er net aan bij welke winkel je dit haalt.

Back
Bovenaan