Silver Salute

vorig jaar om 10uur een silver salute geschoten

geen probleem mee gehad, had wel het idee dag de big MC thunder van lesli later op de dag harder ging

Vorig jaar om 10 uur een Silver Salute afgestoken in de pauze op mn werk. Hij ging als vanouds :)

nog een filmpje van mij waar hij savonds en smiddags te zien is

(Filmpje niet gebruiken zonder toestemming!)

--pyro99:bye:

Hoe knalde deze op de laatste demos? Ik ben op zoek naar een goede knalcake als vervanger voor de rubro rommel. Deze ss heeft me de laatste jaren toch altijd een hoop plezier opgeleverd.

dan zou ik gewoon lekker voor de Silversalute blijven gaan!
Blijft gewoon een goed ding.. ga uit van je eigen mening:wink:
Maar vanaaf is er ook een demo.. en daar word ie geschoten. na de demo hoor je het van me:)

Goede stellingname overigens. Silver Salute die vroig jaar gevaarlijke trekjes had of een slap geworden Secret Salute waarbij je géén sterren hoeft te happen. Ik denk dat de knal van de Secret Salute absoluut mee kan met die van de Silver Salute. Ik zou kijken naar veiligheid en de prijs.

Heb je de mogelijkheid, overweeg dan eens de China Salute 100 van China Red.

Gister de Silver Salute in de finale gezien bij de demo van de Avri in Dongen.
Hij was weer erg goed, knallen waren flink!

IMG_0507 2.jpg
Foto van de finale in Barneveld 12-10-12
Op de demo van Jaco vuurwerk knalde deze heerlijk en de titanium boeketten waren erg groot.

Ik had er 1 van alleen nu heb ik best wel spijt van was ook pas me eerste jaar dat ik de silver salute kon krijgen..
Komende jaar koop ik er zekers wel meer van..

In een finale project (waar het filmpje nog wel online van komt) heb ik er 6 verwerkt, HEERLIJK.
Echt een geweldige knalpot!! Ik kan ook geen verschillen herkennen met voorgaande jaren.

In een finale project (waar het filmpje nog wel online van komt) heb ik er 6 verwerkt, HEERLIJK.
Echt een geweldige knalpot!! Ik kan ook geen verschillen herkennen met voorgaande jaren.

Hehe je hebt altijd baas boven baas en hadden er 12 tegelijk in onze show ,hij was als vanouds.

Wat een bizar lekkere knalcake. Lekkere doffe harde klappen, ook gaan de bombettes wat lager dan de No Mercy. De ti boeketten zijn ook gewoon lekker vol. Kan me herrineren dat ik de Thunderstruck ook zo heb ervaren vorig jaar kwa hardheid. Het publiek vond ´m bizar hard, en dat was ie zeker! Had deze in de duoburst, maar dat is gewoon een omlabeling.

ik weet niet hoe het bij jullie gesteld is maar ik vond er nou niet bepaald iets leuks aan
ik heb er 2 te gelijk af gestoken maar tis de moeite voor mij niet waard

ik heb ook is zitten denken dat de secret salute ietsje beter is

Back
Bovenaan