Silver Salute

Deze cake dit jaar voor het eerst gehad. Was wel een beetje link, ze gingen heel laag sommige knalde al op 3 meter hoogte.

Bij mij hetzelfde verhaal. Heb er veel afgestoken, maar niet elke cake vertoonde gebreken.
Jammer dat enkele bombettes zo laag knalden. Een aandachtspuntje voor Wolff dit jaar.

De cakes waren overigens van productiejaar 2011.
In de 2010-versies heb ik die fout niet gezien.
2qb6l8l.png

Bij mij hetzelfde verhaal. Heb er veel afgestoken, maar niet elke cake vertoonde gebreken.
Jammer dat enkele bombettes zo laag knalden. Een aandachtspuntje voor Wolff dit jaar.

image

Deel karton 2011 doorheen gestookt geeneen met problemen :)

Laatst bewerkt:

image

Nog even nagegaan. Mijn SS die laag knalde betrof ook productiejaar 2011.
:bye:

Om 11:00 uur 2 Silver slautes afgestoken.
Ze gingen als vanouds niks mee aan het handje.
Wel jammer dat de 2011 versie achteruit is gegaan een fiks aantal Silver salutes porductie fouten bevatten.
Hopelijk gaat Wolff hiet wel iets aan doen.

Zal vanavond wel even kijken, welk productie jaar het is.

nou jongen ik heb dit jaar er een paar van deze samen met de thunderstruck doorgelont .
de thunderstruke ging voor op omdat ik dacht dat die wat minder hard zou knallen .
maar achter af bleek de thunderstruke even goed als de ss .
verder heb ik geen gevaarlijke dingen gehad met deze pot

Had er 4, wat gaan ze toch lekker :D dit jaar weer zeker in mijn collectie!

Even een vraag aan de mensen die een 2011 versie hadden, Ging die ook zachter (de knal) of was het alleen dat die silver salute laag knalde?

Ik had ook de 2011 versie maar die was gewoon nog net zo goed als de 2010 versie! gelukkig geen problemen met stijgladingen etc. Ik vond hem weer super en deze zit er aan het einde van het jaar ook zeker weer bij. Ook erg jammer dat er blijkbaar ook mensen waren met een mindere SS.

Na Alle verhalen viel deze toch een beetje tegen, het is een erg goede knalcake maar Hij was niet zo super hard als ik had gehoopt.

mijn filmpje :
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Voor mij nog steeds de beste knalcake van nl er zijn vorige jaar een paar leuke knalcake's bij gekomen maar deze komt dit jaar weer op me lijst.

Zo zie je maar dat iedereen een salute anders beleefd
blijft een lekker knal cakeje

Het blijft zeker een lekker knal cakeje.

Ik had hem dit jaar 4x, weer.

En ga volgend jaar meer de secret salute kopen.
Crackling mine, en als bijeffect ziet er toch leuk uit.

Heerlijke knal cake weer dit jaar :D had hem 4x maar heb er echt van genoten:D:D

Echt een AANRADER!

--pyro99:bye:

Naar mijn mening geen verschil te horen tussen te beste knalcake van NL de Silver Salute tegen Tears of Beauty!
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Eindelijk dit jaar ook gehaald. Budget was eigenlijk op maar deze freak moest en zou deze cake in zijn bezit hebben. Echt een super knal cake dit. Wat een geweld komt hier uit. Had gewacht met m'n cakes af te steken tot het rustig was. Toen deze als laatst afgestoken. De laatste slagen en het was ineens muis stil op straat.

Karton Silver Salutes, toch wel een must have de laatste paar jaar! Jammer dat er net één verkeerd staat, maar had geen zin om nog eens een foto te maken.. :D

silversalutes.jpg

Back
Bovenaan