Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb 12 van deze jongens!
Gaan mooi tegelijk als finale!
Had er dit jaar voor het eerst drie genomen en had nog van vorig jaar een "no mercy" over.
Heb als test tegelijkertijd een "silver salute" en de "no mercy" afgestoken.
Qua effecten wint de silver salute het van de no mercy.
Qua geweld wint de no mercy het echter van de silver salute.
Bij de silver salute gaat het wat kalmer aan en zijn de klappen van de salvo's wat doffer.
Bij de no mercy zijn de salvo's wat feller en harder qua geluid en doordat het aantal schoten wordt opgebouwd per salvo zwelt dit geluid steeds harder aan, tot een oorverdovend geweld.
Wanneer ik alleen af moet gaan op het geluid dan wint de no mercy het van de silver salute.
Beide potten stonden naast elkaar en op het moment dat de silver salute was afgelopen en de no mercy nog alleen doorging (hij duurt veel langer als de ss) merkte je eigenlijk nauwelijks een vermindering qua geweld aan geluid.
Wel aan effecten, want de (oude) no mercy heeft een wat flauw effect, terwijl de effecten van de silver salute zonder meer mooi te noemen zijn.
Zag echter dat er inmiddels een vernieuwde uitvoering van de no mercy is, mag wel hopen dat de klappen nog even hard zijn en de opbouw van de schoten nog goed zijn.
Als dat het geval is, dan kies ik volgend jaar voor een combinatie van de ss en de nm.
De nm begint voor mijn gevoel wat te rustig en de ss is wat te rustig in zijn geheel (qua tempo bedoel ik dan), dus meerdere tegelijk is eigenlijk wel te verkiezen.
Ik denk dat ik volgend jaar maar eens ga kiezen voor een combinatie waarbij ik één nm meer neem in het totaal (bijv. 4nm + 3ss of 5nm + 4ss).
De 1 0p 1 combinatie (nm + ss) kreeg bij mij al de handen op elkaar terwijl de 2 overige silver salutes nauwelijks aandacht kregen.
Ik had ze ook beiden, waren super. Zal zo de film van de nieuwste No Mercy posten in het topic