Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hebben jullie allemaal aandelen bij wolff?
Silver Salute is leuk ja... PUNT Maar IK<-- ik herhaal IK vind hem niet zo bijzonder als je puur naar de knal kijkt!
Ik hoef niet perse mijn mening te verkondigen hier, en discusieren over smaak is ook een gebed zonder einde!
Als je de silver salute niet kent en je eigenlijk geen fan bent, zoals mij, van kanl vuurwerk is dit zeker geen aanrader.
De knal is een knal, het is geen knal die een aardbeving veroorzaakt! Dus niks echt bijzonders,,
Dit is MIJN mening, en ik denk dat het goed is om verschillende meningen bij elkaar te plakken!
De knal is hard voor nl begrippen omdat er per 2 en 3 ineeens klapt niet hoog, maar een bs-120 knalt die cake zowiezo eruit, het is gewoon een standaard cake veel mensen hier overdrijven te veel.
Het is maar goed dat er verschillende meningen zijn,maar volgens mij hebben we het hier over vuurwerk toch? Niet over explosieven!!!Oorspronkelijk geplaatst door Slomo:
De knal is een knal, het is geen knal die een aardbeving veroorzaakt! Dus niks echt bijzonders
Absoluut ja!Nummer 1 knalcake van Nederland voor mij.
Het is maar goed dat er verschillende meningen zijn,maar volgens mij hebben we het hier over vuurwerk toch? Niet over explosieven!!!
Als je om 00:00 de silver salut naast een random zena cake neer plant merk je in het geluid vrij weinig verschil! Ja er is verschil maar dat verschil is minimaal en word op het moment dat hij alleen op een rustig moment gestookt word heel erg versterkt door het gebrek aan andere afleiding(lees sier)..
Het is heel simpel, puur omdat je gefocussed ben op de salute's heb je meer ''oren'' over om het geluid op te pakken.
Mischien even iets anders verwoorden. Het menselijk brein hoort bepaalde dingen, athans je hoort alles maar je kop verwerkt alleen de dingen waar je je op focussed! Goed voorveeld ter ondersteuning zijn drugs, op het moment dat je drugs gebruikt beleef je alles veel intenser, dit komt doordat je hoofd meer geluiden gaat verwerken omdat drugs ervoor zorgt dat er ruimte vrij komt in je hersens!
Het is dus ook meer dan logisch dat je knal harder LIJKT, sterker nog ik durf te beweren dat in Decibel het erg tegen zal vallen voor de meeste..
Ik kan het nog iets technischer uit proberen te leggen maar ik denk dat ik zo een grotere doelgroep te pakken krijg.
Wees eens realistisch.. Als je om 10:00 in de ochtend een random dynasty danwel bonfire cake afsteekt en puur focussed op het GELUID, dus ruimte in hersenbalk creert daarvoor, hoe hard zijn ze dan?
De cake is wel een leuke cake, en tuurlijk zit er een aardig geluid in. Maar overdrijf niet, als een leek de meeste reacties hier leest verwacht je dat elk autoalarm binnen een straal van 200m afgaat, dat is NIET zo.
Hier dan mijn fimpje van deze fantastische knalbak.(wie kan me zeggen hoe ik Vimeo videos hier embedded kan neerzetten??)
http://www.vimeo.com/18390254
[v v] [/v v]
daar moet het getal van je vimeo file tussen komen te staan. dus niet je gehele url, maar alleen het nummer van je geuploade video. en dan zonder spaties natuurlijk
Als je om 00:00 de silver salut naast een random zena cake neer plant merk je in het geluid vrij weinig verschil! Ja er is verschil maar dat verschil is minimaal en word op het moment dat hij alleen op een rustig moment gestookt word heel erg versterkt door het gebrek aan andere afleiding(lees sier)..
Het is heel simpel, puur omdat je gefocussed ben op de salute's heb je meer ''oren'' over om het geluid op te pakken.
+ YouTube Video | |
Goed gefilmd Patrick, is de videokwaliteit op vimeo beter als op you tube?
Want het valt mij op dat you tube helemaal niet in HD uitzend, alhoewel ik wel met een HD camera werk!
En ik heb ook al bij setting instellingen gekeken' maar ook daar kan ik em alleen op 240 P zien.
Dat is allemaal misschien wel waar, maar het blijft een feit dat de knallen van de Silver Salute echt 1 van de hardste (ik denk zelfs DE hardste) zijn die je in consumentencakes zult vinden. Heb er dit jaar een heleboel gestookt, en deze stak er qua geluid met kop en schouders bovenuit. En nee, niet omdat ik "oren" overhad om te luisteren, gewoon omdat hier de hardste klap met de meeste druk vanaf kwam. Nogmaals, vergeleken met ander consumentenvuurwerk. Er zal niemand met z'n volle verstand beweren dat je hiermee autoalarmen laat afgaan of dat ze harder gaan dan menig buitenlands saluteblok, maar dat was ook niet de discussie volgens mij.
Hier nog effe een filmpje van mijn Silver Salute finale projectje:
movie
Dat is allemaal misschien wel waar, maar het blijft een feit dat de knallen van de Silver Salute echt 1 van de hardste (ik denk zelfs DE hardste) zijn die je in consumentencakes zult vinden. Heb er dit jaar een heleboel gestookt, en deze stak er qua geluid met kop en schouders bovenuit. En nee, niet omdat ik "oren" overhad om te luisteren, gewoon omdat hier de hardste klap met de meeste druk vanaf kwam. Nogmaals, vergeleken met ander consumentenvuurwerk. Er zal niemand met z'n volle verstand beweren dat je hiermee autoalarmen laat afgaan of dat ze harder gaan dan menig buitenlands saluteblok, maar dat was ook niet de discussie volgens mij.