Silver Salute

Heb 12 van deze jongens! :D

dscn0588hh.jpg

Gaan mooi tegelijk als finale!

Vanmorgen 2 snel achter elkaar gedaan,en het blijven in mijn ogen,een van de beste knalcakes in nl. Knal was weer erg lekker te noemen,:D

had er eentje in de voorverkoop besteld en om 10:00 mee begonnen samen met de air attack (324 schots fluitblokje) Echter bevielen de silver salutes mij zo goed. dat ik er maar gelijk een aantal bij ben gaan kopen.

Echt een dikke aanrader :D

Heb 12 van deze jongens! :D
Gaan mooi tegelijk als finale!

Krijgen we toch zeker nog wel op film te zien?

Had nog een no mercy over van verleden jaar en heb 3 silver salutes erbij gehaald.
Wanneer ze echt zo waanzinnig blijken te zijn als iedereen zegt, dan haal ik volgend jaar denk ik ook zo'n aantal.

Ik had hier eentje van, spijt van dat ik er niet meer had. Mijn 10 uurprojectje was helemaal geslaagd, vooral door het tempo van de cake :)

Top cake

Top cake

Ik koop nooit dezelfde cakes, omdat het dan te duur gaat worden, maar deze haal ik zeker weer!

Wie meer haald vraag me af voor hoeveel euro jullie dan halen ??? :P

Ze klapten allemaal, ben er wel achter dat Wolff veel betere kwaliteid heeft dan Leslie of denken er mensen anders over?

Had er dit jaar voor het eerst drie genomen en had nog van vorig jaar een "no mercy" over.

Heb als test tegelijkertijd een "silver salute" en de "no mercy" afgestoken.
Qua effecten wint de silver salute het van de no mercy.
Qua geweld wint de no mercy het echter van de silver salute.
Bij de silver salute gaat het wat kalmer aan en zijn de klappen van de salvo's wat doffer.
Bij de no mercy zijn de salvo's wat feller en harder qua geluid en doordat het aantal schoten wordt opgebouwd per salvo zwelt dit geluid steeds harder aan, tot een oorverdovend geweld.
Wanneer ik alleen af moet gaan op het geluid dan wint de no mercy het van de silver salute.
Beide potten stonden naast elkaar en op het moment dat de silver salute was afgelopen en de no mercy nog alleen doorging (hij duurt veel langer als de ss) merkte je eigenlijk nauwelijks een vermindering qua geweld aan geluid.
Wel aan effecten, want de (oude) no mercy heeft een wat flauw effect, terwijl de effecten van de silver salute zonder meer mooi te noemen zijn.

Zag echter dat er inmiddels een vernieuwde uitvoering van de no mercy is, mag wel hopen dat de klappen nog even hard zijn en de opbouw van de schoten nog goed zijn.

Als dat het geval is, dan kies ik volgend jaar voor een combinatie van de ss en de nm.
De nm begint voor mijn gevoel wat te rustig en de ss is wat te rustig in zijn geheel (qua tempo bedoel ik dan), dus meerdere tegelijk is eigenlijk wel te verkiezen.
Ik denk dat ik volgend jaar maar eens ga kiezen voor een combinatie waarbij ik één nm meer neem in het totaal (bijv. 4nm + 3ss of 5nm + 4ss).
De 1 0p 1 combinatie (nm + ss) kreeg bij mij al de handen op elkaar terwijl de 2 overige silver salutes nauwelijks aandacht kregen.

Had er dit jaar voor het eerst drie genomen en had nog van vorig jaar een "no mercy" over.

Heb als test tegelijkertijd een "silver salute" en de "no mercy" afgestoken.
Qua effecten wint de silver salute het van de no mercy.
Qua geweld wint de no mercy het echter van de silver salute.
Bij de silver salute gaat het wat kalmer aan en zijn de klappen van de salvo's wat doffer.
Bij de no mercy zijn de salvo's wat feller en harder qua geluid en doordat het aantal schoten wordt opgebouwd per salvo zwelt dit geluid steeds harder aan, tot een oorverdovend geweld.
Wanneer ik alleen af moet gaan op het geluid dan wint de no mercy het van de silver salute.
Beide potten stonden naast elkaar en op het moment dat de silver salute was afgelopen en de no mercy nog alleen doorging (hij duurt veel langer als de ss) merkte je eigenlijk nauwelijks een vermindering qua geweld aan geluid.
Wel aan effecten, want de (oude) no mercy heeft een wat flauw effect, terwijl de effecten van de silver salute zonder meer mooi te noemen zijn.

Zag echter dat er inmiddels een vernieuwde uitvoering van de no mercy is, mag wel hopen dat de klappen nog even hard zijn en de opbouw van de schoten nog goed zijn.

Als dat het geval is, dan kies ik volgend jaar voor een combinatie van de ss en de nm.
De nm begint voor mijn gevoel wat te rustig en de ss is wat te rustig in zijn geheel (qua tempo bedoel ik dan), dus meerdere tegelijk is eigenlijk wel te verkiezen.
Ik denk dat ik volgend jaar maar eens ga kiezen voor een combinatie waarbij ik één nm meer neem in het totaal (bijv. 4nm + 3ss of 5nm + 4ss).
De 1 0p 1 combinatie (nm + ss) kreeg bij mij al de handen op elkaar terwijl de 2 overige silver salutes nauwelijks aandacht kregen.

Ik had ze ook beiden, waren super. Zal zo de film van de nieuwste No Mercy posten in het topic

Ik had dit jaar 14 stuks, ja... 14! Wat een geweld. Ik had er 12 in de finale van mijn eerste vuurwerkshow, dat was echt een geweld!

Ik had er dit jaar 8,

Ik moet zeggen dat ik echt versteld stond wat voor geweld eruit kwam, echt een aanrader.

Geweldige bak dit wat een geweld.
Alleen waren volgens mij de zlveren sterren op.
Bij mijn exemplaar werden afwisselend rode en groene mines geschoten :D

Blijft voor mij de absolute nummer 1 knalcake.
Wat een heerlijke klappen komen hier vanaf.
Ik weet niet precies hoeveel ik er gisteren heb gezien, maar het waren er behoorlijk wat.
Ben ook wel heel benieuwd hoeveel er hier van verkocht zijn.
Je zag ze echt bij bijna iedere bestelling zitten, ook van niet freaks.

Back
Bovenaan