Silver Salute

Ik had dit jaar twee stuks kunnen bemachtigen ondanks dat hij uitverkocht zou zijn. Maar ik begrijp ook heel goed waarom deze cake niet meer leverbaar kon zijn. Één van de beste knalcakes die in Nederland te koop is. Ik had er een aantal van zijn soort (Nitrate Cake, Big MC Thunder, Thunderation, MC Thunder) maar deze Silver Salute knalde er bovenuit. Vooral in de salvos klinkt het nog even wat beter dan als ze enkel geschoten worden.

Ik hoop dat ze bij Wolff Vuurwerk de kwaliteit van de Silver Salute kunnen behouden in de nieuwe lading voor de aanstaande jaarwisseling zodat we weer fijn verder kunnen knallen.

En een nieuwe cake in dezelfde catagorie zou ook geweldig zijn. Rond de 50 schoten? Dan zouden dezelfde knallen nog geproduceerd kunenn worden omdat er volgens mij nu 10 gram PTS per schot gebruikt word?

Ik persoonlijk vind dit de beste knalcake die zo te verkrijgen is. Alleen hoop ik dat er dit jaar een nog hardere knalcake komt op de Nederlandse markt.

Er zou toch een 100 shots versie komen? een single shot is deze vorm zou mij trouwens ook zoooooo vet lijken!

:bye:

ik en michael / pyromaniac , hadden 3 van deze schatjes gekocht en tegelijk afgestoken met 2 whistling cake's van pro-line .
precies om 10 uur s'ochtends , wat 'n geweld zeg , helemaal top .
volgend jaar weer , maar dan minstens 5 silver salute's :D .

planning is nu wel 8x silver salute hé in combinatie met 4x Hypnotised van Zena NL :rolleyes:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

planning is nu wel 8x silver salute hé in combinatie met 4x Hypnotised van Zena NL :rolleyes:

movie

movie

Dat is wel een super vet project. Ga je dat ook filmen?

Ik meot nog eens kijken wat ik ga doen. Het wordt wel leuk want ik heb 24 thunderations gewonnen.

Gruwelijk Michael, kijk er nu al naar uit haha. :D Hoe meer, hoe beter haha, maar ook per stuk zijn ze absoluut de moeite waard!

Wij hebben overdag met een groep crewleden gestookt, hebben uiteraard ingelegd voor wat leuke projectjes waaronder 12x Silver Salute. Echt waanzinnig vet, zelfs overdag! Ging er goed op los ook prachtig die ti-boeketjes en die mines, was genietennnn!!

Heb dit in de nacht zelf nog een keer herhaald, eind van mijn showtje met knalblokken afgerond waaronder dus 12x deze bak tegelijk en wat een tof gezicht is dat haha, al die blinkende mines met tal van ti-boeketjes erboven, absoluut een dikke aanrader! :D

Alles is gefilmd en zal eind dit jaar weer online komen! :wink:

Ziet er heel lekker uit, jammer genoeg heb ik de Silver Salute dit jaar niet gehad. Maar dat maak ik dit jaar wel goed! :D

Gruwelijk Michael, kijk er nu al naar uit haha. :D Hoe meer, hoe beter haha, maar ook per stuk zijn ze absoluut de moeite waard!

Wij hebben overdag met een groep crewleden gestookt, hebben uiteraard ingelegd voor wat leuke projectjes waaronder 12x Silver Salute. Echt waanzinnig vet, zelfs overdag! Ging er goed op los ook prachtig die ti-boeketjes en die mines, was genietennnn!!

Heb dit in de nacht zelf nog een keer herhaald, eind van mijn showtje met knalblokken afgerond waaronder dus 12x deze bak tegelijk en wat een tof gezicht is dat haha, al die blinkende mines met tal van ti-boeketjes erboven, absoluut een dikke aanrader! :D

Alles is gefilmd en zal eind dit jaar weer online komen! :wink:

Maak me gek..... we zitten met idee van 8x.. kom jij aanzetten 12x hahaha :bonk::p

kom maar op met de film mike *eind van jaar* :D

Hierbij mijn bijdrage van de Silver Salute
Het was echt een goede knalcake, met mooie mine's eronder. Je kan zeker geen miskoop doen, wanneer je deze aanschaft.!

DSC_0040.jpg

Silver Salute om 10 uur 's ochtends
+ YouTube Video

Binnenkort meer Films van deze topper te verwachten!

Erg lekker filmpje, ik zie de cakes hier alleen maar in grote aantallen op foto's. Wat baal ik toch dat ik de Silver Salute deze jaarwisseling niet had. Hoop dit jaar een karton.

Wat een top cake (als ik naar de filmpjes kijk)

Als hij 22 euro blijft.
en als hij hetzelfde blijft, harde knallen enzovoorts.
Dan sla ik er zeker 2 in.

Ik hoop dat Wolf deze top cake niet gaat veranderen!

Dan zijn er vast nog wel een paar cakes over van afgelopen jaarwisseling, hopen dat wij die dan net op de kop weten te tikken.
Maar laten we er van uit gaan dat de kwaliteit niet achteruit gaat :)

Back
Bovenaan