Silver Salute

Hij knalt het hardste van de Nederlandse knalpotten. Ik hem hem twee keer gekocht. Lijkt mij ongelovelijk gaaf. Gelijk morgen beginnen met een paar knalcakes en deze gaat daar niet bij ontbreken.

Zijn 3 van deze dingen doorgelont niet een beetje vergelijkbaar met de VT Sahara Thunder 100s? of is dit echt appels met peren vergelijken?

ik heb de silver salute nog niet live gehoord maar ik vond de sahara thunder vorig jaar een zware teleurstelling voor een proff. saluteblok.. Dus ik denk dat je van de silver salute wel kan gaan genieten:)

Net een Silver Salute afgestoken, lekkere knallen voor een mooie prijs. Gelukkig heb ik er nog 5 staan :)

vanmiddag ook even 1 gedaan, wat een heerlijk blokje:) Had m nog niet live gezien en het verbaast me nu nog steeds dat dit mag in NL-vuurwerk.

Zooooooo, wat een heerlijk geweld deze dingen he! Zijn er hier al heel wat doorheen gegaan, ook een keer 12 tegelijk vanmiddag, helemaal te gek, vanavond weer. :p:D
Puur geweld en dan die titanium boeketten, super!!

Ben blij dat ik allemaal goede berichten lees want was bang dat ie straks zou tegen vallen. Ik heb er 4 en die gaan tegelijk de lucht in. Wil de hele tijd al 1 afsteken maar dat zou ik dan weer zonde vinden :D. Had er wat meer moeten bestellen!

Afgelopen morgen,Ging me laatste de lucht in. Zinvol geweld,Met klappen als moker slagen. Volgend jaar maar iets van 4 van halen. Wat een krachtpatser.

Erg goede cake, 4 tegelijk is echt heel hard en knalde rond 12 uur al het andere vuurwerk hier er uit. Erg geslaagd, volgend jaar weer!

Vond ze op de demo harder lijken. Stak er 4 tegelijk af en had niet het idee dat ik 144 schoten had gehad na 25 sec. Was wel lekker knallen :)

Ik zag hem gister rond 20:00 verderop de lucht in gaan. Wat een geweld zeg! Absolut een aanrader lijkt mij.

Niet raar dat er zoveel kartonnen verkpcht zijn. De Belgische salute blokjes worden overbodig.

Dit hebben ze goed voor elkaar bij Wolf.

Nu mijn idee: Een los schot van deze Silver salute. Dus een single shot. Lijkt mij fantastisch en dat zou ook wel eens heel goed kunnen gaan verkopen.

:bye:

Ik had er 4 tegelijk afgestoken. Wat een geweld zeg! Mooie ti-boeketten en harde knal. Ervoor had de buurman een knalblokje uit Belgie afgestoken maar deze legale silver salute gaat daar écht wel overheen! Volgend jaar 6 tegelijk als het aan mij ligt. Wat een geweld!

Back
Bovenaan