Silver Salute

ik heb er maar 2 ga kijken of ik er morgen nog 2 kan halen, zijn ze waardig om per stuk geschoten te worden want ik heb er maar 2?

Ik wilde ze ook, alleen werd er door de verkoper gezecht dat ze er niet veel over zouden houden na het maken van de bestellingen.
En alles wat over was ging naar het personeel, lekkere service....

Wat heb ik een gevaarlijke levering zeg,

de tubes gaan +/- 7 m omhoog, vallen naar beneden en knallen op ongeveer 4 meter hoogte.

lijkt me niet helemaal de bedoeling.

mijn imperials doen ook al zo raar.

gr

Meen je dat nou joh? Dat zou absoluut niet best zijn nee, hopelijk heb je dat niet vaker...
Toch bedankt, ik houd er wel even rekening mee.

Wat heb ik een gevaarlijke levering zeg,

de tubes gaan +/- 7 m omhoog, vallen naar beneden en knallen op ongeveer 4 meter hoogte.

lijkt me niet helemaal de bedoeling.

mijn imperials doen ook al zo raar.

gr

Misschien moet je ze even "aankloppen"
Gister hebben we ook een karton gehaald en die zat op zn kop in de overdoos ook al raar:shocked:

Ruilen?

Nee geintje.
Maar echt verbaasd ben ik er niet van, als je eens wist hoe sommigen met het spul omgaan. Ik zag gisteren dat er een een cake van grote hoogte liet vallen, en vervolgens gewoon in het tasje stoppen...:shocked:

Waar heb je ze vandaan?

vwl steenbergen,

maar daar ligt het niet aan...

ook bij ons zat het karton op zn kop hoor ik net van een maatje.

ik had alles op die manier in de auto gelegt zodat het zegmaar recht op stond... :bye:

maargoed, gewoon afstand houden dan is er niks aan de hand mannen

gr

Deze kon ik uiteraard niet laten staan.
5 stuks besteld :D

PC300081.jpg

Ik ga er 4 tegelijk doen om 0.00 denk ik:
PC290066.jpg

Heb er net 1 afgestoken en wat een TOP blok is dit.
Ik had hem al eens bij een demo show gezien maar voor mijn gevoel was deze nog harder dan daar:D!!

Back
Bovenaan