Silver Salute

De silver salute is echt heel goed en verdient het om in je collectie te komen. Eindelijk een knalcake die de grond doet trillen en mooie titanium boeketjes geeft.

Off topic: Ik vond de Sniper nog steed erg goed op de demo in Rijswijk, dus ga er vanuit dat dit weer knallen geblazen wordt met oud en nieuw. Mooie, grote gouden kamuro's met blauw en gouden mines.

Back ontopic dit topic gaat over de silver salute!

Vandaag 2* besteld mun dealer verzekerde mij dat ie genoeg had staan :p En anders gewoon mun geld terug :p

hehehe, ja niet iedereen heeft een budget van een paar ruggen en schaft zo een paar kartonnetjes aan:)
De kartonnen vliegen je om de oren in dit topic.:D
Ik hou het bij 5 stuks, 1 los en 4 tegelijk, mooi genoeg m.i.
En als ie goed bevalt zou het wel zomaar kunnen dat ik volgend jaar wel richting een kartonnetje ga:D

heb deze nog niet mogen aanschouwen op een demo. als ik er van deze 2 haal en die tegelijk afsteek...misstaat deze dan niet om 12 uur? qua knal dus....

Hij knalt sowieso alle consumentencakes eruit, dus ook belgische en duitse. Misschien moet je er wel 2 of 3 tegelijk schieten, maar dan heb om 12 uur zeker wel een spektakel.

Ik heb lekker de allerlaatste 8 van Vuurwerkland Steenbergen. Verschrikkelijk goede knalpot, maar dat is in dit topic al ongeveer 100 keer gezegd.

Echt niet te geloven de hype rond deze cake, helaas kan ik hem zelf niet testen hij is hier uitverkocht helaas. :(

Ebt volgend jaar wel weg, dan is de nieuwigheid er van af en gaat men op zoek naar de nieuwe kick...
Silver Salute zal een gevestigde naam blijven als knalcake, net als de Rocket Boom onder de pijlen enzo...

Vrees dat de prijs het volgende jaar ook omhoog zal schieten en dat de prijs van dit jaar een soort intro prijs is. Dit fenomeen hebben we toch ook al bij de stars over paris gezien. die was 16,50 en is elk opvolgend jaar weer verhoogd tot nu 21,50. Anyway, ik heb iig 8 saluutjes in de collectie. 1 voor te testen en 7 gaan er om 00:00 Knaluuuh.

Ik word hier gewoon knettergek van:bonk:. Gisteren bij Topvuurwerk nog wat besteld, hebben ze die pot gewoon helemaal niet. Ik hoop dat ik die cake wel kan afsteken met oud en nieuw.:frusty::frusty:

heb er nog even 2 aan mijn lijst toegevoegd.....had ze er nog niet opstaan maar met deze lovende kritieken staat hij erop...nu maar hopen dat ze hem nog hadden...

Waarschijnlijk word dit de het grote teleurstelling topic binnenkort, iedereen wil ze logischerwijs hebben. Maar ik heb gelezen en gehoord dat ze min of meer op zijn. Sterker nog die van mij word zo goed als zeker door de dealer omgeruild als een no mercy.

Ik wilde de Fire Emblem van Royal Fireworks omwisselen voor deze, maar toen kreeg ik te horen dat de Silver Salute niet geleverd kan worden.

Erg jammer, maar aan de andere kant ook te begrijpen, gezien het feit ze zó populair zijn. Volgend jaar beter!

Deze nieuwkomer zal bij vele verkoop punten uitverkocht zijn.
Zoals je in dit topic kan lezen hebben veel mensen een aantal van deze cake's of zelfs een heel karton.
Voor de gene die hem nog niet hebben besteld, ik zou zo snel mogelijk naar een dealer gaan en ze snel vastleggen.

zag deze afgelopen vrijdag op de demo en was zeer verast!
had alles al besteld maar tog gouw even 5 van deze er bij genomen!
gelukkig zijn ze hier nog op vooraat.

hier koste hij bij mij maar 19.50 euro.
ik zeg koste omdat hij nou al niet meer te bestellen is bij mijn dealer (de voorraad is op). daar baal ik wel van want ik wou er wel een paar voor om 10uur 's morgens. hopelijk volgend jaar wel genoeg van geproduceerd alleen dan nog te hopen dat dat niet ten kosten van de kwaliteit gaat!

Wij (vuurwerkOrthen) hebben vandaag nog 10 kartonnen binnen gekregen,Daarvan zijn er inmiddels alweer 4 verbruikt aan voor bestellingen.
We hebben er dus nog een 70 staan,Al zal dat niet lang zijn.

grtz
Pyromaniac 1975

Gelukkig had ik er al één besteld ergens van het einde van oktober. Ik heb er maar één besteld omdat ik ook nog andere knalcakes heb besteld. Maar zo te zien is dit dus een erg populair product en wie weet krijg ik wel spijt dat ik er maar één heb besteld. Maar je moet nu eenmaal keuzes maken ;).

hoe zwaar zal deze ongeveer zijn....ivm met het ophalen en die 10 kg regel.....

edit: 1.4 kilo! nevermind...heb er 2...ik ben zeer benieuwd...
is het de moeite waar om er 2 tegelijk te doen of wordt dit erg rommelig....

Laatst bewerkt:
ik heb er 3:D hier zijn ze volgens mij niet zo populair omdat de meeste mensen in deze winkels alleen kopen wat er groot en mooi uit ziet:D

Back
Bovenaan