Silver Salute

ik heb ze beide mogen aanschouwen op de importeursdemo en daar was ik regelrecht verbaasd over de silver salute. De golden salute was hier beduidend minder hard. Maar ik denk inderdaad dat we eerst de winkeliersdemo's moeten afwachten om bijvoorbeeld het geval dragsters van vorig jaar uit te sluiten :D

Beste Bert, ik volg dit topic al vanaf de dag dat hier de eerste post over werd neergezet, dus al ruim 2 maanden geleden inmiddels. Dus nu niet komen met het alom bekende (en erg goedkope) geneuzel over het feit dat iemand weer eens niet goed leest.:shocked:
Daarbij komt ook dat op het moment dat mensen in het begin van het seizoen voor het eerst weer een (nieuwe) cake zien dat deze al snel als hard en goed wordt ervaren, puur omdat men het niet meer gewend is, de objectiviteit van de waarneming gaat enigszins verloren.
Nu twijfel ik zeker niet aan de gefundeerde meningen van de heren moderatoren die deze cake voor het eerst zagen, maar door verschillende berichten uit verschillende kampen is het toch niet meer dan logisch dat enige twijfeling optreedt? Zeker als je je bedenkt dat deze cake al 3x besteld is:wink:.
Maargoed, no hard feelings at all, het is alleen niet gepast om mensen zo snel mensen weg te zetten in het hoekje 'niet goed gelezen':).

Ontopic maar weer :wink:

Ik snap je punt maar 6 pagina's vol met positieve antwoorden en dan nog afvragen of het wel een goede cake is lijkt mij niet echt nuttig. Maargoed je hebt je antwoord inmiddels nogmaals gekregen van Lev-he dus ik neem aan dat dat een deel van de twijfels wegneemt.

Jongens om het te ervaren moet je er gewoon 1 aanschaffen, dan kan je het het beste ervaren en dan kan je ook beoordelen hoeveel waarde deze topic nu had... ik kan je zeggen dat dit de beste kancake van het moment is, en dan durf ik ook nog te zeggen dat dit de beste van Ned en BE (consumenten VW wel te verstaan) is.

Ik ga uit van de meningen van de medefreaks, die moeten te vertrouwen zijn:) Wilde er sowieso al 1 aanschaffen maar aangezien ik er ook 1 gewonnen heb tijdens de meeting kan ik hem dus in ieder geval 2x mee maken:D

zo de silver salute is 4 xbesteld
thnkz iedereen voor jullie goede comments.
weet zeker dat ik niet teleurgesteld wordt
gaat een top oud en nieuw worden hier in leerdam:D

Echt helemaal te gek, dikke dreunen!!! En die finale..... ongeveer 20 van die krengen doorgelont.
Toen ik aankwam zag ik die dingetjes al staan en dacht.....dat wordt knallen!!! Maar met deze pot begrijp ik niet dat mensen dat zware spul nog nodig hebben, zoals lawinepijlen. Waarom nog harder?? Ik heb er al een besteld, maar daar komt er zeker nog een bij.

Dit was met afstand de beste legale knalcake die ik heb gezien.
Hier alvast een filmpje van 3 stuks tegelijk:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Man o man wat een cake zeg! knalde by FAR de andere cakes eruit, dikke aanrader voor iedereen.

Ik was ook bij de Rijswijk demo en deze dreunen voelde je tot op het bot!

Vanavond bij de demo van Frits voor het eerst live gezien.
Dit is voor mij de Wolff topper voor het jaar 2009.
Door iedereen terecht geroemd.Wat een klappen komen hier van af zeg.
Een beestachtig goede knalcake met fraaie silvermines.
Deze mag je echt niet missen in je collectie.
En de prijs is goed,absoluut zijn geld waard

Echt de topper van de avond. Die finale... heerlijk! Harde knallen en ouderwets lekkere 'titaniumboeketjes'. Inslaan, inslaan, inslaan!

Heerlijk dit. Een echt "I told you so" moment haha.
Dat wordt inkopen jongens! Gekkenhuis in de straat is nu gegarandeerd.

Heb deze gisteren gezien in Lopik en dit is niet normaal!
De knallen van deze cake zijn echt SUPER HARD!
Vind dit echt een super product van Wolff.

ben ik ff blij dat ik er al 4 besteld heb
thnks voor het filmpie pigi
nu nog tevredener met mijn bestelde vuurwerk:D

in de filmpjes lijken ze wel veel op elkaar zowel aantal salvo's en ook 36 shoten, ik snap alleen niet wat je met mines bedoelt ?

op dit filmpje zijn de mines niet te zien

ja hoe leg je uit wat mines zijn?

hier is het goed te zien:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

mines zijn de peony glitters zo noem ik het maar die onder de titanium boeketten hangen:)

Back
Bovenaan