Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik lees op pyrovoordeel.nl dat deze cake 'slechts' 240gr. kruit bevat. De andere kruithoeveelheden op die site kloppen allemaal, dus zou je dat hiervan ook verwachten...
Wat bedoel je hiermee dan Richardus?
De knallen op het filmpje op de site van Wolff vind ik ver onder de maat. Staat in geen verhouding met het eerste filmpje. In eerste instantie leek het mij een leuke knalpot maar ik haak bij het zien van het andere filmpje af.
Toch wel redelijk tegenstrijdige berichten zo her en der op het forum. De één vind het helemaal niks, de ander is er helemaal lyrisch over.
Filmpjes zijn natuurlijk bar slecht vergelijkingsmateriaal, mijn vraag is daarom ook, als er mensen zijn die deze cake al eens of meerdere malen hebben meegemaakt tijdens demo's of andere shows, of zij hier hun gefundeerde mening over deze cake willen delen.
In ieder geval mooi om te lezen dat hij toch wel de moeite waard is poziloc! Ik ben benieuwd of er meerder mensen zijn die deze mening ook toe bedeeld zijn.![]()