Show hier je kerstboom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit kwam ik een tijdje geleden tegen. Geen scherpe foto, ook geen kerstboom. Maar ontzettend mooie sfeer gaf dit aan de hele straat. Niet alles staat er op, maar er was bijna geen plek meer vrij om er verlichting aan toe te voegen. Hulde voor de bewoners!
IMG_1643.jpg

Helaas boom nog niet kunnen opzetten, moet er namelijk een etage mee naar boven en lukt mij niet alleen vanwege mijn rug en mijn vrouw vanwege reuma klachten, dus moet ik even wachten tot morgen want dan komt mijn zoon me even helpen. Best wel laat, zijn wij niet gewend, normaal was het echt uiterlijk 6 december. Nah ja, morgen staat 'ie er iig, kijken of ik dan niet vergeet om er een fotootje van te maken en hier te uploaden.

Screenshot-20231209-110211-Gallery.jpg

Loop altijd over de afdeling met blauwe kleuren en dan vraag ik mij af wie dat doet, maar eerlijk gezegd ziet dit er toch ook erg sfeervol uit zo in een volle boom!

Hier stond hij ook al voor 5 december. Heerlijk sfeervol !
Edit: in het echt staat tie gewoon rechtop …

IMG_5633.jpg

Moet zeggen dat de woonkamer dr zo wel heul groot is met een groothoeklens hahaha.

Woonkamer is 5x7 :cry:

Ps wilde andere foto uploaden en nu heb ik er 2. Sorry :)

Bijlagen

• 20231219_173442.jpg
    20231219_173442.jpg
    112,3 KB · Weergaven: 0
  • 20231219_173851.jpg
    20231219_173851.jpg
    123,5 KB · Weergaven: 0
Meestal hebben we een grote kerstboom maar die staat altijd in het midden gedeelte van de woonkamer, dus mijn ouders wouden nu een wat kleinere zodat ie niet in de weg zou zitten.
kerstboom.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan