Show hier je kerstboom.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
De bedoeling is dus dat je een foto of film van jouw/jullie Kerstboom plaatst.
Deel de sfeer bij jullie thuis met ons allemaal.

Kom maar door met die foto's!

Nou, ik zal het spits maar afbijten! Sinterklaas en zijn z... pieten *kuch* zijn het land nog niet uit, maar dat mag de pret niet drukken!

Dit jaar gaan samen wonen met mijn vriendin, en vanwege het knusse huisje + strakke budget toch wat bij elkaar proberen te 'sprokkelen'. Dus niet de meest orginele of spannende boom, maar voor onze eerste boom samen prima tevreden.

(Altijd een echte, die geur en rotzooi hoort er gewoon bij, heerlijk ;) )
kerstboom1.jpg

En we kwamen ook nog langs deze, zeer Amerikaanse, candy-canes! Die moesten er dus gewoon in (zijn er al 2 gesneuveld helaas)
P1050085.jpg

Hier afgelopen weekend ook het huis in kerstsferen gebracht.

20171128_230457.jpg

20171126_203544.jpg

20171126_233322.jpg

20171126_203550.jpg

20171126_233554.jpg

Bijlagen

• 20171128_225931.jpg
    20171128_225931.jpg
    121,5 KB · Weergaven: 0
Heerlijke sfeerfoto's!
Hier moeten we helaas nog even wachten tot de man met de mijter weg is, daarna gaat ook alles om.

Show je Kerstboom

Show je Kerstboom

Van de Action op mijn Pc kamertje.

DSC_0036.jpg

Bijlagen

• DSC_0035.jpg
    DSC_0035.jpg
    113,4 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Ik heb sinds kort een kitten in huis. Zit m'n hoofd nog te breken hoe ik de kerstboom cat-proof ga krijgen :shocked:

Erg fijne foto's heren, bedankt voor het delen.
Valt mij echt op hoeveel mensen de huizen nu alweer helemaal versierd hebben.

Gaaf om al die bomen al te zien. Hier staat de boom ook al een paar dagen. Elk jaar kiezrn we voor de traditionele kerst kleuren rood en groen en hier en daar wat goud.

kerstboom.jpg

kerstkrans.jpg

20171204_185910.jpg

Brengt meteen de kerstsfeer er goed in hier thuis. Ook de verlichting is al aan in de voor en achtertuin. Laat de kerstdagen en oud en nieuw maar komen.

Laatst bewerkt:
Ik heb sinds kort een kitten in huis. Zit m'n hoofd nog te breken hoe ik de kerstboom cat-proof ga krijgen :shocked:

Nou heb hier ook 2 katten die ik al als kitten had en ik heb ze (hoe lullig het ook klinkt) ff laten snuffelen bij de boom en toen opgepakt en ff door de boom heen en weer gehaald. Ze zijn daarna nooit mee in de buurt geweest van de boom.

Oh ja wel doen als je nog niet de verlichting en versiering in de boom hebt zitten.

Geweldige foto's heren, wat een sfeer. Zo ontzettend veel mensen hebben hem al staan, lijkt ieder jaar eerder en meer te worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan