Shock Syndrome

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1565
Artikelnaam: Shock Syndrome
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 400 gram
Aantal Schoten: 16
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 20,00

1565-Shock-Syndrome-logo.jpg

Laatst bewerkt:
Film toegevoegd aan startpost.

Inderdaad een mooie cake voor die 20 euro, heel fijn dat dit dus gewoon kan, want je krijg mooie grote en volle boeketten uit zo'n kleine cake.

Dit is dus 25 gram? Erg mooi, wat een boeketten! En mooie enkele effecten, wel zo mooi bij een 16 shots cake. Om over de prijs nog maar te zwijgen.

Deze cake past uitstekend in het straatje van de uitgebrachte cakes van vorig jaar, mooie en grote boeketten, goed tempo, blijft lekker hangen, mooie burst en een uitstekend prijskaartje.

Dit is dus een prijs-kruit-shotverhouding zoals iedereen wilde, toch? Daarom, en om de grote boeketten, zou ik 'm d'r bij nemen maar om de effecten an sich...neuh...wéér wave met blink/stars :D

Mooi blokje hoor voor een eerlijke prijs.
Voor meer tempo steek je er toch 2 of 3 tegelijk af.

Ook dit is een absolute musthave! Lijkt qua opbouw erg veel op die andere nieuwe 25gramspot, en ook allebei dezelfde prijs, een heerlijke prijs!

Laatst bewerkt:
Ook deze is gewoon prachtig! Bewijst maar weer dat de prijzen wel laag kunnen liggen. 20 euro voor een 16 schots was vorig jaar eigenlijk te veel gevraagd, maar toen zat er 240 gram in, nu 400! Effecten zijn groot, mooi en luxe.

Er moest toch een mine op het begin zitten om de 25grams regel legaal toe te passen ? Over het blokje zelf kan ik kort zijn, ik vind hem top.

Top hoor! En ook een veel betere prijs dan de Rubro 16Shots 25gr blokjes...

Mooie en rustig uitgevoerde effecten die goed tot zijn recht komen. Finale is nog wel een stukje geweld maar komt de cake alleen maar ten goede! Ook deze gaat jullie geld opleveren zena! Machtig ding hoor:D

Moet zeggen dat ik dit toch wel de topper van de avond vond, deze cake bleef bij me hangen, zeker gezien de prijs kwaliteit verhouding. En de mooie volle ronde boeketten.

Back
Bovenaan