Shock Syndrome

inmiddels 4 keer besteld.
Blijft een topbakje zeker voor de 10 euro die er dit jaar voor gevraagd wordt.

Blijven deze aanbiedingen geldig tot eind december of verdwijnen ze binnenkort/worden ze vervangen door andere aanbiedingen?

Gehoord dat deze er uit gaat, echt belachelijk. Zeker voor dat geld een geweldige pot!
Jammer ook dat je er maar 1 per keer kan bestellen via de site van zena.

Ik zie dat deze inmiddels al is uitverkocht bij een aantal verkooppunten. Op andere verkooppunten staat deze er ineens helemaal niet meer bij, iemand een idee hoe dat komt?

Zag dat dit product er dit jaar alweer uit ging, dus wilde hem net bestellen op de Zena site. Helaas, de voorraad lijkt op, want geen enkele dealer in de buurt heeft hem meer (woensdag nog wel).

Vreemd, kom net terug van mijn zena dealer in Vlaardingen en heb deze niet gehad want hij was niet geleverd door Zena. Beweerd werd dat deze helemaal niet door zena is uitgeleverd. Iemand die opheldering kan geven? Baal er flink van eigenlijk.

Vreemd, kom net terug van mijn zena dealer in Vlaardingen en heb deze niet gehad want hij was niet geleverd door Zena. Beweerd werd dat deze helemaal niet door zena is uitgeleverd. Iemand die opheldering kan geven? Baal er flink van eigenlijk.
Bij mij hetzelfde, bij Rowy in Almere zeiden ze ook dat die niet geleverd was...

Ik heb hem vanochtend in Noordwijk gewoon meegekregen! De zaak waar ik was had de Flower Power juist niet geleverd gekregen :(

Wow, Ik zit met een ander probleem... Ik heb in de ochtend een karton opgehaald (8/1) bij zena dealer in Amersfoort wijk Vathorst. Had deze via de eigenaar besteld en niet via de site. (Wel eind oktober besteld).

Tevreden naar huis gegaan en nog wat losse producten gekocht. Eenmaal thuis aangekomen en karton uitgepakt zag ik dat:

- Van de 16 tubes zijn er 15 goed gevuld. het 16e shot is met 30% gevuld en niet volledig zoals de overige 15 shoten.... Heel raar!

- Op de gebruiks-aanwijzing staat dat er een reserve lont aanwezig is.. Maar deze is helemaal niet aanwezig en ontbreekt! (was van plan om ze simpel door te lonten maar dit kan helaas niet.. 120 shots achterelkaar word 15 per 15... handmatig afseken) (16e shot reken ik niet mee)

- Het bovenstaande verhaal is bij alle 8 het geval.

- Zeer voorzichtig 1 cake opengemaakt en de reserve lont ontbreekt echt.. Het 16e shot (tube) heb ik verwijderd en steek ik morgen appart af aangezien deze zeer mager is gevuld. Ben benieuwd wat er uit komt!

- Het is mogelijk om ze door te lonten (Let op: Dit is officieel VERBODEN en STRAFBAAR). Dit doe ik zelf niet en raad ik NIET aan!! Maar voor de mensen die het toch willen. Astu: Bespaar je tijd mee.

Manier 1: De laatste tube verwijderen en de lont die er naartoe loopt (shietlont), daar aan de hoodlont te koppelen van de volgende pot (doe je het op deze manier dan heb je een pauze van ongv 3/4sec).

Manier 2: De lont van de volgene pot aan de lont te koppelen die naar de laatste rij toe loopt (de finale). Deze bevind zich aan de zijkant van het product. Even het label verwijderen en je ziet wat ik bedoel. (deze manier heeft een pauze van 1/2 sec)

De pauzes varieren van de lengte van de hoofdlont van de volgende pot.

Morgen laat ik weten wat uit het laatse shot komt wat voor 30% is gevuld.

Groeten

Ik zie geen enkel probleem in je verhaal...

- Dat 16e schot is helemaal niet raar. Het komt vaker voor bij cakes dat niet alle schoten identiek zijn, en dat er dus ook variatie zit in de hoeveelheid vulling van de tubes. In dit geval is dat nog te verklaren ook. Deze cake heeft meer dan 15 grom kruit per schot. Dat betekent dat er minstens één schot bij moeten zitten die niet een groot boeket heeft. Dat zal dan het 16e schot zijn. Dit schot bevat waarschijnlijk een mine, is mijn gok. Een mine is geen bombette, dus is de tube ook optisch minder gevuld. Wedden dat er een mine uit het 16e schot komt en geen boeket?

- Het komt vaker voor dat er op de gebruiksaanwijzing staat dat een cake een reservelont heeft, terwijl dat in werkelijkheid niet het geval is. Niets om je zorgen over te maken. ALS er een reservelont is, zie je dat duidelijk op het lont zelf.

De twee manieren die jij beschrijft voor het doorlonten van de cakes, vallen onder "overlappend doorlonten". Zoek deze term even op; er is een heel mooi topic over. Op die manier kan je inderdaad toch de cakes achter elkaar af laten gaan, zelfs wanneer er geen reservelont op zit.

Back
Bovenaan