Shell-Martijn's Oud en Nieuw 2011-2012 Filmtopic, mooie en bijzondere cakes

Zo zo,
dat is een van de weinige cake's die ik ken die in een omgekeerde V shape schiet:)

deze en de Joy Rider van Zena:)

Het eerste echt grote blok van mijn show was deze Tropic TB-224.
Lekker blok die rustig zijn ding deed. Schoot erg hoog en had een breed effect.
Volgend jaar alleen even plannen met de buren verderop die net na het aansteken van dit blok hun finale blok de lucht in jaagde, zichtbaar op het einde van mijn filmpje en hoorbaar door de 224 heen.
Mijn finale volgde gelukkig ongestoord later :)

Als ik tijd heb zal ik vanavond nog het 2e grote blok uploaden...

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Tjonge Martijn wat een blok weer. Ramt er lekker op los dit blok. Mooie finale ook hierin. Bedankt.

daarachter is een blok genaamd : Tears From Heaven, CNY259 ofsoiets.
Echt een beestenblok! Hoor je gelijk aan de fluiters, hier even een filmpje voor de mensen die toch wel benieuwd waren naar dit blok, naast het mooie blokje van Martijn!
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Credits aan lvt!

Ot, Prachtige beelden Martijn. Verheug me op de rest ^^

Ja, die fluiters en salutes erna waren heel herkenbaar als ik dit filmpje nu zie.
Mooi filmpje, dank voor het delen! De buren hadden dus ook een super finale. Wat een ding :)
Wil ik aankomend O&N ook wel:)

Op naar mijn finale...

Het tweede grote blok was de TB-217.
Schoot ook weer enorm hoog en knalde heerlijk.
Kleuren waren indrukwekkend en effecten groot, ondanks de hoogte.
Galmde ook super door de buurt.
Lekker hoor.

Nog 1 bijzonder mooi blok te gaan en dan het finale blok:)

Nu de TB-217:
+ YouTube Video

Het tweede grote blok was de TB-217.
Schoot ook weer enorm hoog en knalde heerlijk.
Kleuren waren indrukwekkend en effecten groot, ondanks de hoogte.
Galmde ook super door de buurt.
Lekker hoor.

Nog 1 bijzonder mooi blok te gaan en dan het finale blok:)

Nu de TB-217:
movie

Hoe heet dat nummer in het intro?

En weer een filmpje, de Tropic 231.
Pracht van een blok weer. Begint klein om op te bouwen naar zeer forse effecten aan het einde.
Blijft toch rustig om alle effecten goed over te laten komen.
Echt genieten. Er kwam ook steeds meer publiek naar buiten of achter de ramen kijken :)

Deze week volgt mijn finale blok met veel meer tempo en geweld....

+ YouTube Video

Prachtig Martijn. Leuk die fluiter aan het einde. Maar wat een mooie grote boeketten. Rustig tempo om alles goed door te laten komen.

Geen eens een vuurwerkbril op? :shocked:

Hahaha, bijna blote ogen dan :).
Ik heb hem de hele show op gehad, merkte het geen eens meer totdat iemand in het publiek zei dat ik goed bezig was met de vuurwerkbril.
Was ook wel nodig ook, kwam het nodige kleine spul en snippers terugvallen kan ik je vertellen:)

Ondanks dat heb ik om 0:15 met me oog onder de kraan gezeten... had zooi in me ogen gekregen van een silver salute ondanks me vuurwerkbril...

Back
Bovenaan