Shell-Martijn's Oud en Nieuw 2011-2012 Filmtopic, mooie en bijzondere cakes

Deze wou ik nu alvast delen als sfeer beeld.
De Legend was een bijzonder blok moet ik zeggen. Voor het schieten, tijdens het schieten, zelfs na het schieten bleef hij bijzonder tijdens het verbranden ervan.
Deze doet zijn naam zeer zeker eer aan...

Aankomend weekend volgt weer een filmpje...

legendxi.jpg

Beste (Shell-) Martijn,

Allereerst mijn complimenten voor je geweldige kwaliteit films. Ook mooi hoe je eerst de blokken / kartons filmt, erg leuk idee! Verder heb ik je verhalen ook met plezier gelezen.

Grappig om te zien trouwens dat er in dat Royal blok ook sterren bij de salutes zitten... Zou dat ook iets met regelgeving zijn?
Enige smetje van zoiets vind ik dan wel dat Royal in discrediet kan worden gebracht, omdat het vuurwerk is wat niet in handen van consumenten hoort (helaas). Het zou zonde zijn als Royal verdwijnt als Nederlandse importeur... Neemt niet weg dat ik een dergelijk blok ook zou pakken hoor als ik er aan kon komen...:p

Over Royal gesproken, was jij niet ook bij de demo van Royal in Lopik? Volgens mij wilde je zoontje Ruben toen liever in de auto blijven in eerste instantie, of heb ik het mis?

Groet Rocketfreak

@Rocketfreak, dank voor je complimenten.
Ja, die salutes vielen me ook al op.
Snap je punt mbt het Royal blok.
Ja, ik was ook in Lopik met mijn zoontje :).

Even weer een filmpje.
Project bedacht door Ruben met wat restanten van O&N 2010-2011.
Hij had de volgorde bedacht en ik heb ze uiteindelijk vastgezet en doorgelont. Project begint bij 2:45 min
Ging best aardig en je kan meteen het verschil tussen de verschillende single shots horen en zien.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Haha, dat is de TRC4 Green Silver Strobe, je raadt het al van Jorge:)
Jammer dat die bij jullie niet goed ging, maar 3 van de 8 schoten deden het:sad:

Zoals al even geleden beloofd een compilatie, maar meer een teaser/trailer geworden, van de stookavond bij Steef-Kaboom.
Het nummer welke ik gekozen had bleek iets te kort, ja dat weet je van te voren, maar we hadden ook zoveel te stoken in een korte tijd...

De volledige film van deze avond, met nog niet vertoonde beelden zal tzt dus nog volgen.

Binnenkort nog een sfeerfilmpje...

Nu de trailer :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hierbij weer even wat anders: het uitpakken van een karton Silver Salutes.
Moest meteen aan alle vuurwerkverkopers/medewerkers denken die wel meer dan 1 karton zo moeten openmaken. Wat een klus.
Die hebben natuurlijk wel de juiste spullen ervoor.
Maar ja, ik eigenwijs, zonder handschoenen en ik wilde de doos ook nog heel houden dus dat deed wel even auw:).
Vanaf 3:45 min. 2 filmpjes van de Silver Salute, 1 tijdens het 10 uur project en 1 in de avond...

+ YouTube Video

Heerlijke update weer met filmpjes, Jammer van die TRC4 Green Silver Strobe!
En mooie trailer.

Bedankt voor het delen.

Bij deze weer een filmpje. Nu van de TRC4 Candle van Tropic.
Ging inderdaad niet elke keer zoals die zou moeten gaan.
Overdags ging hij okee, maar was ik even afgeleid door de kids, filmde dus niet elke keer in de lucht, 's avonds deed hij het ook weer wisselend.
Al met al best een indrukwekkende candle en als die gaat, gaat die goed :)

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Korte samenvatting van de bouw van ons Cruise Rockets pijlenrek.
Mooi rood is niet lelijk:).
Helaas, bleek later, hadden we de pech de minder goede versie van de Cruise Rockets te hebben.
Maar goed, ik had ze nog niet eerder gehad dus mertke er op dat moment niks van.
Heb nu alleen nog een half karton van deze versie over:)
Ach de kids vinden ze lekker gaan en ik vul het rek aankomend O&N gewoon weer met deze versie, doe net of ik niet beter weet, hahaha.
Vanaf 2:06 min. 2 filmpjes. 1 van ons 10 uur project (zie ook begin van dit topic) en 1 van het pijlenrek van Steef-Kaboom bij hem in de avond.

Volgend filmpje is in de maak, daar schiet ik een paar grotere pijlen de lucht in...

+ YouTube Video

Back
Bovenaan