Shell-Martijn's Oud en Nieuw 2011-2012 Filmtopic, mooie en bijzondere cakes

Voor de late mensen vandaag, nog even lekker knallen, voor de vroege mensen morgen, lekker wakker worden.
Kortom even genieten weer van dit blok.
Ja, ben blij dat ik voor Jorge heb gekozen, ben tevreden met hun produkten.
In het weekend gaan we nog weer een stap groter:)!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

wat een goede filmopnames maak je! echt super martijn, moet je me toch eens leren
ik had zelf ook een nieuwe camera aangeschaft van canon maar filmen was toch moeilijker als ik dacht, de effecten waren te breed terwijl ik er nog best ver vandaag stond maarja volgende keer beter!
groetjes S uit A
p.s kan bijna niet wachten op het (grotere werk)

Ziet er goed uit hoor. Blijft kwaliteit spul van jorge. Dank je wel voor het delen! Ben benieuwd naar wat nog komen gaat:D

Ik sluit me aan bij de rest. Super bedankt voor de mooie filmpjes hier kunnen we wat mee! toppie!

wat een goede filmopnames maak je! echt super martijn, moet je me toch eens leren
ik had zelf ook een nieuwe camera aangeschaft van canon maar filmen was toch moeilijker als ik dacht, de effecten waren te breed terwijl ik er nog best ver vandaag stond maarja volgende keer beter!
groetjes S uit A
p.s kan bijna niet wachten op het (grotere werk)

Altijd moeilijk in te schatten hoe groot de effecten in het echt zijn.
Het was ook eerst mijn bedoeling een andere camera opstelling te kiezen, maar vanwege de miezer moest ik dat plan wijzigen.
Aankomend O&N pak ik anders aan nu ik weet hoe of wat.
Vanavond zal het 1e blok hier te zien zijn van het O&N showtje hier op het veld :)

Altijd moeilijk in te schatten hoe groot de effecten in het echt zijn.
Het was ook eerst mijn bedoeling een andere camera opstelling te kiezen, maar vanwege de miezer moest ik dat plan wijzigen.
Aankomend O&N pak ik anders aan nu ik weet hoe of wat.
Vanavond zal het 1e blok hier te zien zijn van het O&N showtje hier op het veld :)

Is het al avond :p

Ha ha is goed. Doe maar kalm aan. Thuis situatie is ook belangrijk. Heb er hier ook 1 rond stuiteren. :p

Ik ben ondertussen nog drukker bezig met O&N nu, dan ervoor.
Had mijn vrouw ervan weten te overtuigen dat de rust weder zal keren na 1 januari.
Maar ik kijk nu alle filmpjes van iedereen, monteer mijn eigen filmpjes en maak alweer plannen voor 2012-2013.
Straks kom ik nog op TV: "Help, mijn man heeft een hobby" :)

Haha ja pas maar op. Maar dan zullen er meerdere van hier mee kunnen doen. Misschien dan maar eens Help mijn man vind vuurwerk belangrijker :p

Ik heb zelf 1 keer die belofte gedaan Martijn. En ik zal dat nooooit meer doen haha! Mijn arme vriendin..

Haha heb het zelfde probleem met mijn vriendin. Die zegt nu ook van "stop eens met het kijken van al die filmpjes, ik ben je vriendin en dus belangrijker dan vuurwerk".

Veder zeer mooie cakes/filmpjes, we kijken uit naar de rest.

Schorpioen.

Hij is er, het filmpje waarmee ik de opbouw naar de finale begon op het veld.
Na het nodige 'kleine' spul geschoten te hebben, niet gefilmd vanwege de miezer, maar wel op de vorige filmpjes te zien toen het nog droog was, stak ik de Genesis aan.
Deze werd goed ontvangen door het publiek. Mensen wilde al naar binnen gaan, maar toen ze me hier mee zagen lopen bleven ze nog even staan :) En toen kwam de rest, wordt vervolgd...

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

hoppah, lekker hoor! Hier zitten wij nou op te wachten. Hoge kwaliteits films van hoge kwaliteits cakes. Deze ga ik onthouden.

Back
Bovenaan