Serious request.

Status
Niet open voor verdere reacties.
geen idee maar sinds een de pandemie is de magie van serious request een beetje verdwenen, maar dat kan aan mij liggen
die magie van Serious Request komt juist sinds de pandemie weer een beetje terug. In 2018 en 2019 had je de lifeline waarbij de dj's lopend door heel Nederland gingen om vervolgens in Utrecht uit te komen... dat was pas zonder magie. Het is inderdaad niet meer zo massal zoals vroeger maar met die wisselene doelen doen ze wat mij betreft een aardige stap Un de juiste richting

Heb het ook al weer vaker gezien dan vooraf gedacht. Toch wel sfeervol en weer leuker dan afgelopen jaren idd.

Dit jaar weer wat meer gevolgd, deze editie vind ik toch zeker heel erg leuk om te zien.

Nu ook weer lekker druk op het plein :handsup:

Vind het weer ouderwetst sfeervol hoor. Mooi die drukte op het plein, leuke platen worden er gedraaid en mooie optredens. Tussenstand met geld is ook erg hoor zeg, top.

Vind het weer ouderwetst sfeervol hoor. Mooi die drukte op het plein, leuke platen worden er gedraaid en mooie optredens. Tussenstand met geld is ook erg hoor zeg, top.

Absoluut ik zit er weer echt van te genieten...morgen gelukkig vakantie dus dan kunnen we t hele weekend nog kijken

Wat ze goed doen zijn die optredens direct ernaast, de hele avond is er veel te doen, echt een top sfeer, zelfs met schijtweer zo te zien. Leuk te zien dat het weer sfeervol is, DJ's zijn prima en het doel is ook wel een mooie hoor.

Staat hier gewoon weer hele dagen op, vind het echt weer heerlijk om naar te kijken. Hele fijne opwarmer voor de top2000 straks.

Staat hier gewoon weer hele dagen op, vind het echt weer heerlijk om naar te kijken. Hele fijne opwarmer voor de top2000 straks.

Hahaha hier ook echt heerlijk!! Vanavond weer een mooi programma...lekker om de vakantie mee in te luiden!!

Het is echt wel weer stukken interessanter geworden dit jaar. was echt jaren niks meer aan maar het begint er weer op te lijken gelukkig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan