Serious request.

Status
Niet open voor verdere reacties.
geen idee maar sinds een de pandemie is de magie van serious request een beetje verdwenen, maar dat kan aan mij liggen

geen idee maar sinds een de pandemie is de magie van serious request een beetje verdwenen, maar dat kan aan mij liggen

Toen ze de insteek verandert hebben met het wandelen, dat is het geen wat ze de das omgedaan heeft... Nu met het oude concept en een zeer sterk goed doel lijkt het erop dat ze de lijn naar boven hebben gevonden.

Vind het echt weer leuk om naar te kijken. Het zijn zeker niet de gouden jaren en de dj's vind ik ook wat minder, enkel Barend vind ik goed te doen, maar vind het wel weer sfeervol.

Vind het echt weer leuk om naar te kijken. Het zijn zeker niet de gouden jaren en de dj's vind ik ook wat minder, enkel Barend vind ik goed te doen, maar vind het wel weer sfeervol.

Kan me hier wel in vinden al vind ik de djs niet eens zo slecht... En ik betrap me zelf toch wel op enige kriebels die duiden op het hoge sfeer gehalte!

Kan me hier wel in vinden al vind ik de djs niet eens zo slecht... En ik betrap me zelf toch wel op enige kriebels die duiden op het hoge sfeer gehalte!

Heb je zeker een punt, had iets duidelijker moeten zijn. Maar vond de tijden met bv een Ekdom, Coen en Sander veel betere dj's. Maar goed, dikke prima tot nu toe.

Barend is wel echt de gangmaker van t hele stel...en zo een hardstyle avond is toch ook wel goud...totaal niet 3fm maar oohhh wat gaat t los...

Barend is wel echt de gangmaker van t hele stel...en zo een hardstyle avond is toch ook wel goud...totaal niet 3fm maar oohhh wat gaat t los...

Ooh de hele avond ja? Balen dat ik dan nu aan het werken, vind dat altijd wel gaaf om te zien in zon menigte.

Ze hebben het tot nu toe goed voor elkaar hoor, toch mis ik een vaste nachtgast.
Met die mogelijkheid tot optredens ernaast is wel zeer sfeerverhogend, doen ze heel goed, was de hele avond daardoor ook fors druk hoor.

Het valt niet tegen momenteel, was gisteravond echt goed druk op het plein met die optredens erbij. Heb niets met de DJ's op Barend na, maar het is zeker sfeervol even aan te hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan