Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vroeger stonden en sochtends nog wel mensen maar lijkt nu echt uitgestorven haha
geen idee maar sinds een de pandemie is de magie van serious request een beetje verdwenen, maar dat kan aan mij liggen
Woensdag 20:30.... Prins S en de Geit....hell yeah
Vind het echt weer leuk om naar te kijken. Het zijn zeker niet de gouden jaren en de dj's vind ik ook wat minder, enkel Barend vind ik goed te doen, maar vind het wel weer sfeervol.
Kan me hier wel in vinden al vind ik de djs niet eens zo slecht... En ik betrap me zelf toch wel op enige kriebels die duiden op het hoge sfeer gehalte!
Vind het echt weer leuk om naar te kijken. Het zijn zeker niet de gouden jaren en de dj's vind ik ook wat minder, enkel Barend vind ik goed te doen, maar vind het wel weer sfeervol.
Barend is wel echt de gangmaker van t hele stel...en zo een hardstyle avond is toch ook wel goud...totaal niet 3fm maar oohhh wat gaat t los...
Ooh de hele avond ja? Balen dat ik dan nu aan het werken, vind dat altijd wel gaaf om te zien in zon menigte.
Elk jaar is het te volgen op NPO 1 extra. Bij KPN en Ziggo op kanaal 81