Serenity [Box]

Het betrof hier een sample.
Echter wel met onze maatstaven dus +/- een gram minder per shot.

Gr
Evolution Fireworks

Ik vond de boeketten van de Serenity en 3xHeaven net even wat groter ogen op de livestream dan de boeketten van de overige producten. Met de uitleg hierboven is dat ook meteen duidelijk. Ik vond de diversiteit aan shapes en effecten echt goed uit de verf komen. Ook de rust momenten erin met de tails zijn leuk en ben erg benieuwd hoe imposant de mines in de straat zullen zijn. Zeker in de gaten houden deze box.

Het kopergoud is wel langdurig, lijkt toch beter te ogen dan ik in eerste instantie dacht. Ben nog steeds geen fan van dat effect, maar ben toch benieuwd om hem live ervaren, die tips zien er toch leuk uit.

Het betrof hier een sample.
Echter wel met onze maatstaven dus +/- een gram minder per shot.

Gr
Evolution Fireworks

Hoezo kiezen jullie ervoor om een gram minder per schot te gebruiken i.p.v. tonen zoals het product daadwerkelijk komt?
Ik snap dat je niet die 1 (of meer) gram per schot wilt hebben, want je wilt tonen wat je verkoopt, maar het minderen is dan toch ook niet de manier? :wink:

Het kopergoud is wel langdurig, lijkt toch beter te ogen dan ik in eerste instantie dacht. Ben nog steeds geen fan van dat effect, maar ben toch benieuwd om hem live ervaren, die tips zien er toch leuk uit.

Hoezo kiezen jullie ervoor om een gram minder per schot te gebruiken i.p.v. tonen zoals het product daadwerkelijk komt?
Ik snap dat je niet die 1 (of meer) gram per schot wilt hebben, want je wilt tonen wat je verkoopt, maar het minderen is dan toch ook niet de manier? :wink:

Het is eigenlijk heel simpel.
Wij hebben vaak klachten gezien (niet bij ons)over samples die overloaded etc zouden zijn.
Om dit bij ons te voorkomen doen we dit.
En daarbij willen wij dat onze productie beter presterd dan onze samples i.p.v. andersom.

Gr
Evolution Fireworks

Echt een geweldige bak, waar volgens mij met de productie een beetje is gekeken naar de insane van Evo zelf. Enige echte jammere vind ik dat de laatste twee FS salvo's niet een echt brute crackling wolk hebben die lekker blijven hangen.

Hij ziet er toch wel heel goed uit hoor op bovenstaande film! doet me een beetje denken aan de XB lijn van triplex. de kleuren en de mixed shape!

Op deze laatste film vind het 'm zelfs nog het mooist! Het is een hele show in 1, door de verschillende shapes en effecten. Prachtig blokje!

Marchel, vraag aan jouw.

Is deze sample te vergelijken met de produktie zoals die moet gaan worden?

Zoals de sample is geleverd zou de productie ook moeten zijn.
Mogelijk nog een ietsie pietsie beter daar in de productie de tubes wel maximaal gevuld zijn.

gr
Evolution Fireworks

Zoals de sample is geleverd zou de productie ook moeten zijn.
Mogelijk nog een ietsie pietsie beter daar in de productie de tubes wel maximaal gevuld zijn.

gr
Evolution Fireworks

Wat zijn trouwens verdere specificaties van deze cakebox? Hoeveel cakes en hoeveel gram kruit totaal?

Op deze laatste film vind het 'm zelfs nog het mooist! Het is een hele show in 1, door de verschillende shapes en effecten. Prachtig blokje!

Niks maar aan toe te voegen. Op deze film komt die echt goed over, kleuren zijn zeer helder. Het effect en de kleurencombinatie op 0:57 min vind ik erg mooi en de crackling salvo's zijn lekker agressief. Zou hem graag live op een demo zien.

Dit jaar voor het eerst Evo en al vroeg dit jaar een andere box besteld, maar deze staat op de lijst voor volgend jaar samen met de 3-Heaven!

Wat een pracht stuk vuurwerk, euh nee daarmee doe ik ze tekort, kunst is het! :droolthum:droolthum

Vraagje, geen ervaring met boxen van evo. Hoe lonten deze door? Is het noodzakelijk in te scheuren en te pielen om het mooi over te laten lopen zonder pauzes of gaat het gewoon goed als we de groene lonten aan elkaar binden met wat tyraps?

Vraagje, geen ervaring met boxen van evo. Hoe lonten deze door? Is het noodzakelijk in te scheuren en te pielen om het mooi over te laten lopen zonder pauzes of gaat het gewoon goed als we de groene lonten aan elkaar binden met wat tyraps?

De meeste (alle?) evo cakes hebben een stuk visco dat in een stuk QM overgaat net onder het label. Dus een klein stukkie inscheuren en vlak boven de QM doorverbinden moet goed zijn. Let wel op: Doorlonten is nog verboden in nederland, ondanks de nieuwe compound regeling. Houd hier dus rekening mee, ik ben hier niet verantwoordelijk voor als je besluit dit risico te nemen.

Hehe pas je op Emieloss?

De cakeboxen hebben volgens mij inderdaad Quickmatch zo ver ik me kan herrinneren, dus je moet tot dat stuk doorlonten. En anders wel een scheurtje in het label maken. Ik snap de moeite niet echt daarmee? Je moet absoluut niet de lonten gewoon aan het uiteinde doorlonten, dan krijg je echt pijnlijke vertragingen.

Ik heb gewoon niets met doorlonten. Ben dus erg blij met compound.
cruel traction en gangster box afgelopen jaar gewoon de lonten aan elkaar geknoopt met tyraps, verder niets gescheurd of gedaan. Beiden liepen prima.

Back
Bovenaan