Serenity [Box]

Bij Vuurwerk Huizen natuurlijk. Het was de laatste voor dit moment zover ik begrepen heb, dus niet meer te vinden op de pyrofreaksite en de gewone site. De prijs, kan ik alleen dit over zeggen: lekker genoeg voor mij. Hij (of is het een zij :)) is misschien ergens anders goedkoper te vinden, echter klantvriendelijkheid en dicht bij huis op kunnen halen is mij ook wat waard.

Zat nog te twijfelen om patrick mailtje te sturen voor deze box ma jij was besluitvaardiger:bonk:

Zat nog te twijfelen om patrick mailtje te sturen voor deze box ma jij was besluitvaardiger:bonk:
Vertrouwen in Evolution en een nachtje erover slapen trok mij over de streep.
Wellicht valt er nog iets te regelen met Patrick, gewoon een mailtje sturen.

Al iemand enig idee wat de afmetingen gaan zijn van deze box?
Moet deze namelijk met nog wat ander spul/boxen in de kofferbak proppen haha :rolleyes:

Ik ben zeer benieuwd naar deze box wil hem graag toevoegen aan mijn collectie, twijfelde eerst tussen deze en de winternight maar ga toch voor de serenity. De winkelier waar ik altijd mijn vuurwerk koop voert voor het eerst dit jaar ook evolution wat een ontzettend mooie producten hebben ze!

Deze zou gisteren moeten zijn aangekomen.
Nu is het wachten op vrijgave en kijken wanneer deze naar de opslag kan worden doorgezet.

gr
Evolution Fireworks

Kijk mooi nieuws :wink: kan de mijnne nog mooi even drogen in de bunker bij Cees/Bredavuurwerk :p
En hopelijk nog een keer bezichtigen op een demo!

dit zijn toch altijd fine berichten dat de producten aangekomen zijn en niet dat je maar moet afwachten of het er is zo als bij veel andere importeurs

Erg mooie box dit!! Heb deze voor dit jaar niet besteld.. maar als de vroege vogel acties bij diverse winkels weer gaan beginnen (volgend jaar), ga ik deze zeker aanschaffen!!

Back
Bovenaan