Serenity [Box]

Deze vind ik persoonlijk het minste, maar dat komt ook doordat ik niet van dat koper-goud houd en dat zit er toch wel veel in op een wat lager tempo. Het laatste deel bevalt wel, maar daarvoor zou ik niet de hele box kopen. Maar wie weet blijkt ie in werkelijkheid wel veel beter over te komen op mij. :wink:

Label, tja, doet mij met dat wit en gouden letters een beetje denken aan dat kitscherige Maak Me Gek pakket van Gerard Joling. :D

2102741699_e22bf3ea04_z.jpg

40741_20070711_5241899.jpg

ik vind dit er echt top uit zien. Meer van dit soort boxen en de gemeente maakt geen schijn van kans met hun voorgestelde budget shows!

ik vind dit er echt top uit zien. Meer van dit soort boxen en de gemeente maakt geen schijn van kans met hun voorgestelde budget shows!

Vind dat er sowieso, wanneer je een beetje de actie's afgaat en je de topproducten per importeur pakt, zelf een betere budget show is samen te stellen dan wat gemeenten vaak voorschotelen. Met name de profire-lijn van Evolution heeft veel mogelijkheden!

Helemaal eens met de reacties hierboven. Zijn daarbij best wat mensen die graag zouden helpen bij het samenstellen van een showtje voor een redelijk budget. Vind het uitzoeken altijd een erg leuk klusje. Overigens zowel deze als de 3xh op de lijst dit jaar :handsup:

Vind hem ook erg gaaf! Wat is de richtprijs? Zie namelijk dat sommige hem al besteld hebben?
Wordt deze of de 3x Heaven voor mij :wink:

Video laat een serieus geweldige box zien. Op vuurwerkmagazijn7kamp staat die van 175 voor 125 euro. Dus richtprijs is 175 euro?

Zie hem nu ergens als actieprijs staan voor EUR 125 normaal zou die volgens hen EUR 175 zijn

Back
Bovenaan