Serenity [Box]

Hier een straatfilm van mij..
Dit is de Serenity gevolgd door 2 keer Return of the phoenix en de Dark Palm van Zena..
We stonden op ruime afstand en toch kon het niet vol op het scherm komen vandaar dat de filmer regelmatig met zijn camera gedraaid heeft.
Dus excuses voor de kwaliteit maar het zegt wel iets over hoe groot de boeketten waren.

Onlangs is er in Duitsland een demo van Röder Feuerwerk geweest en tijdens de demo is de Serenity ook geschoten. Ik vermoed dat het hier om de 2018 versie gaat.

Met denk voor de beelden aan FeuerwerkVideosHD Megaknall.

Heren en dames , Graag ontopic blijven.

De dubbelposten zijn verwijderd en we zien het ook als spam. 1x een video vermelden is genoeg in een topic.

Dubbelposten zullen verwijderd worden.

Dit was net een profblok. Wat een boeketten en burst heeft deze.. Echt prachtig ook met die dikke subtiele tails die er tussendoor worden geschoten. En die chry crackling..:yes:

Dit blok wordt op 60 meter afstand geschoten.

Deze gisteren voor de eerste keer live gezien, maar wat een machtig mooie bak zeg! Hij gaat iig hoog op het wensenlijstje voor volgend jaar. En hij was ook nog eens behoorlijk fotogeniek:

IMG_0213.jpg

IMG_0215.jpg

Deze dit jaar onverwachts ook weer in de collectie.. uit eindelijk wel blij mee.
Miste nog wat waaiers in mijn collectie..

Nice! Zo te zien de 2017 versie. De 2018 versie heeft geen ''showdoos'' maar flappen als het waren.

Heb zelf de 2018 versie! Ben reuze benieuwd :)

Ik heb deze ook. Ik heb alleen nog een extra randje karton weg gesneden aangezien ik dacht dat sommige tubes tegen het karton aan zouden schieten!!

Ja stuk karton trek ik nog wel weg bij het afsteken. Kijk graag nog 24 uur tegen een mooie doos aan :)

Back
Bovenaan