Serenity [Box]

Geweldige box! Mooie afwisseling van effecten, grote boeketten, mooi breed geschoten en een perfect tempo!

Hier mijn straatfilm.
Helaas had ik de statief camera niet goed gericht staan (te hoog), dus daar staat het niet goed op.
Mijn vader heeft het ook gefilmd met zijn telefoon, maar die pipo vond het nodig om tijdens het filmen zijn telefoon te draaien -.-

Eddy.

Nog een straatfilm (Pyrolux) van deze geweldige box:

Ik vind het echt een mooie box maar gezien afwerking vallen sommige wel een beetje buiten de boot vind je niet? Degene van je bovenstaand filmpje valt bijvoorbeeld wat tegen.. ik ben positief kritisch btw haha

Ik vind het echt een mooie box maar gezien afwerking vallen sommige wel een beetje buiten de boot vind je niet? Degene van je bovenstaand filmpje valt bijvoorbeeld wat tegen.. ik ben positief kritisch btw haha

Ik heb het filmpje zojuist bekeken maar kan me niet vinden in jou mening, als je over de afwerking hebt van die 2x een crackling effect ertussen door is van een pijl, de box zelf vind ik prachtig afgewerkt, voor mij de beste box die ik op filmpjes gezien heb van Evolution afgelopen jaar, zelf heb ik hem niet gehad maar dit jaar komt hij zeker in de collectie.

Maat van me kwam dit filmpje van deze box nog tegen op zijn camera. Let niet op alle commentaren. Gezellige nieuwbouw wijk waar echt iedereen op straat stond haha

Toch blij dat ik hem besteld heb bij Orthen eerder dit jaar voor 100 euro:handsup:

Dat is inderdaad een mooie prijs, ik heb hem dit jaar voor €115 kunnen krijgen en ben zeer blij dat ik hem heb.
Ik vind dit echt één van de mooiste boxen die er te koop is. Het is een mooie elegante box!
Ik kan niet wachten dat ik hem mag aansteken:D

Had deze vorig jaar. Ik was hier heel erg van onder de indruk. Wanneer je 'm in het echt ziet en ziet hoe groot de boeketten zijn dan denk je dat je naar een prof blok aan het kijken bent. Zeer goede bak!

Back
Bovenaan