Serenity [Box]

Dit is een mooie multi shape box. Ik heb deze afgelopen jaarwisseling geschoten en was mij zeer goed bevallen.

Hier nog een filmpje van de door mij geschoten Serenity.

Mocht je hem nog op de kop kunnen tikken voor een mooie prijs, doen! Dit was echt een heerlijke bak. Filmpje van 2 jaar geleden alweer, maar hier nog niet gedeeld.

Voor degenen die deze nog aan de collectie toe willen voegen; Zie hem nu staan voor 140 in Lelystad bij Simply Outlet.

Gespot voor 100 euro bij een baron in zwolle

Bedankt voor de tip! Kende deze winkel nog niet maar de reistijd is te doen en er stonden wat mooie deals bij. Waarschijnlijk is deze site net weer online gegaan voor dit jaar?

Serenity meegepakt voor 99,95 en de mayhem voor 89,95. Als ik de huidige prijzen bekijk een mooie deal volgens mij.

Vond deze erg dik. Had hem in 2020 nog besteld en doorgeschoven. Toen nog voor €89 in freakactie gehaald en als je de prijs dit jaar dan ziet. Ik kan hem gelukkig ophalen de 30ste :p

Vond deze erg dik. Had hem in 2020 nog besteld en doorgeschoven. Toen nog voor €89 in freakactie gehaald en als je de prijs dit jaar dan ziet. Ik kan hem gelukkig ophalen de 30ste :p
Poh voor dat geld had ik m ook gehaald.
Laagste wat ik nu zie is 140.
Voor dat geld net iets te veel van t goede vind ik
Mag je blij mee zijn! :kerst:

Back
Bovenaan