Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik had eerlijk gezegd niet het idee dat deze zachter was. Alleen komt het minder heftig over dan echte secret salutes die geschoten werden op de demo omdat er toen drie tegelijk gingen en dit ook wel een soort salvo effect heeft. Ik ga deze zelf proberen te steppen in een showtje. Maar moet nog ff goed uitkienen hoe, want heb geen schietkist. Dus zal met lont moeten en dan beetje proberen.
greetzzz
Ik vind hem zelf niet heel krachtig overkomen. Nou lag er natuurlijk wel een dik pak sneeuw, maar vind 9 schoten ook net iets te weinig voor een goed salvo.
Het in één keer de lucht in, vind ik nu wel strakker. Crackling oogt minder vol, maar daardoor komt het salute gedeelte beter over. Ik ben benieuwd, wil hem in het echie meemaken!
Vanavond gezien op de demo van Valk. Hij knalde er heerlijk in net zoals de Secret Salute vorig jaar knalde. Ik weet niet of iemand hem heeft gefilmd er waren wel mensen met Camera's...
Bah, weer geen mine :( toch maar die Chineesjes harder achter de kont zitten bij de komende producties! Ik doe het wel voor het krakelknalsalvo in m'n finale
Ik heb deze nu een paar keer mee gemaakt.
Ik vind um eigelijk geen bal aan.
Geen crackling mine.
De burst is hard maar vele knal cake burstjes zijn harder dan de secret salvo.
De crackling is een beetje mager en vind ik weinig toegevoegde waarde hebben.
En 7schoten tegelijk vind ik net te weinig voor een goede salvo cake.
Mij kan deze cake niet bekoren.
Voor ut geld hoef je niet bang tezijn want de cake is goedkoop.
Misschien dat ik er 1 of 2 koop om te kijken of hij dan wel goed over komt.
van dit product heb ik er 10. Dat de mine er niet onder zit is echt ruk. Zal vanavond nog eens testen en kijken of het wat is. Maar mist de mine dan valt me dat echt tegen van rubro.
greetzz
Rubro heeft liggen slapen in China, ze zijn genaaid door die Chinezen, en wij vervolgens door rubro.
Zijn enorm veel producten die sterk afwijken van wat het moet doen