Secret Salvo

Voor mij was dit de grootste tegenvaller.
Knal was niet hard in vergelijking met de Secret Salute
Geen crackling mine en hij schoot ook niet mooi recht omhoog, maar door de onstabiliteit werd het door heel de lucht verspreid. Ik neem hem dus niet meer!

Ok, dit is apart.

Op oudjaarsdag zag ik het bij toeval al, maar niks mee gedaan.

Nu met opruimen van de laatste resten vuurwerk (sorry, kon geen afscheid nemen) kwam ik het weer tegen en dacht ik, dat ga ik toch even posten.

Op alle secret salvo´s (denk ik) zit er als je de voet van het potje af haalt een mooi label:)

Zie me foto´s van een nog nieuw potje:

DSC_0144.jpgDSC_0145.jpgDSC_0148.jpgDSC_0147.jpg

Knalde lekker, goede crackling ook maar het zijn leipe dingetjes. Hier knalde er 2 onder de carport wat een paar deuken in de auto heeft opgeleverd. Wanneer je deze afsteekt, neem voldoende afstand!

Voor zo'n 2 euro lijkt me dit geen miskoop, al lees ik wel veel reacties dat deze cake nogal vaak fout gaat. Ik neem sowieso genoeg afstand maar ik hoef ook geen bombettes die op auto's of andere dingen terecht komen.

Grappig ding voor €2,10. Maar een paar van meepakken voor tussendoor. Had hem 2 jaar terug en toen vond ik hem erg goed. Goede knallen en crackling.

Om 0;00 stook ik een van deze potjes af. Schiet gelijk heel de straat vol met bombettes. Onder andere bij de buurvrouw voor de deur. Als hun iets eerder buiten waren gekomen hadden hun, en ik een groot probleem. Afschaffen dit potje

Mijn neefje had zo'n ding. Had hem tussen 2 klinkers geklemd (zoals al mijn potten) ... Geen probleem gehad dus.

Dit leuke potje is gelukkig dit jaar weer te koop! En ik vind mensen die dit soort potjes niet tussen 2 stenen plaatsen erg gevaarlijk.. Dus ff 2 bakstenen ernaast en dit potje erin houden!

Back
Bovenaan