Secret Salute

voor dit geldt zijn er nog wel weer wat andere alternatieven. jammer dat ze hem hebben afgeslankt, maar ergens snap ik het ook wel weer. Beetje dubbel.
greeetzz

Nee, ruk. Wat ik op een demo heb gezien waren was echt slecht. De blitsfire van vuurwerkmania klapte nog harder en dat is een cakeje van 4 euro.

Helaas kan ik niet anders dan dit beamen, op de demo van Valk stelde de Secret Salute weinig voor. Behalve dan dat het idd een langdurige chry cake is maar meer dan dat ook niet.

Had er 3 bij Valk besteld. Op het filmpje en bij de beschrijving staat gewoon met salute knallen dus eigenlijk gewoon misleid door het filmpje?:O
Zouden ze dat nog compenseren met iets anders?

Heb er 3 in bestelling staan. Was ook in de veronderstelling dat ze niet gewijzigd waren, maar dan ontsteek ik wel beide lonten tegelijk:rolleyes:

Mensen echt jammer dat Rubro hiervoor heeft gekozen, misschien wetgeving en het gevaar voor afkeur maar dan deze cake zo onderuit halen,misschien heeft het te maken met transportkosten...
De heavy legend Delisious Thunder is een betere optie voor een beetje knalwerk
Had een karton in bestelling maar laat deze niet doorgaan helaas.:cry:

Wat zou dit te maken hebben met transportkosten ? Het is puur en alleen om te voorkomen dat hij wordt afgekeurd.

Bij mij het zelfde. Geen idee wat het productie jaar staat. Hij is wel lekker gevuld zo aan het gewicht te voelen:D

Back
Bovenaan