Secret Salute

Heb het even nagevraagd. Volgens Rubro was productie 2015 ook al zo alleen toen hebben de meesten waarschijnlijk nog productie 2014 meegekregen. De Secret Salute uit de video schijnt er ook 1 uit 2015 te zijn.

Toevallig ook gevraagd of ie zo blijft?

Wat ik ervan heb begrepen wel ja. Door de salvo's gaat deze anders over de DB's en het is inmiddels een bekend verhaal dat bijna alle importeurs langzaam maar zeker dat soort risico's aan het uitbannen zijn. Kwestie van tijd totdat alle echte Salute en All at Once cakes verdwenen zullen zijn...

Heb het even nagevraagd. Volgens Rubro was productie 2015 ook al zo alleen toen hebben de meesten waarschijnlijk nog productie 2014 meegekregen. De Secret Salute uit de video schijnt er ook 1 uit 2015 te zijn.

Een vraag van me is welke versie heeft huisman?
Was van plan om er nog een paar te bestellen maar ben nu toch wel wat meer gereserveerd.

Gr. Erik

Een vraag van me is welke versie heeft huisman?
Was van plan om er nog een paar te bestellen maar ben nu toch wel wat meer gereserveerd.

Gr. Erik

Dat ligt eraan wat we uitgeleverd krijgen maar ga maar uit van productie 2016 en wie weet nog een plukje 2015. Vorig jaar hebben we trouwens ook al kartonnen vol van de 2015-versie uitgeleverd maar toen in ieder geval van niemand te horen gekregen dat deze niet aan de verwachtingen voldeed.

@Gizmo75,

Al was het wel al bekend dat de 2015 versie ging zoals op het filmpje te zien is. Maar blijkbaar is het dan nog niet zo'n hele slechte cake als je verder geen 'klachten' hebt gehad, al zal de burst hoogstwaarschijnlijk wel aanzienlijk zachter zijn dan hoe we de Secret Salute in de eerste jaren kennen.

Zeer jammer voor de gene die deze als salute cake besteld hadden, al had je wel beter kunnen weten als je een paar pagina's terug had gelezen. De kans om nog een 2013 versie te krijgen is erg klein, dus het risico wat je zelf nam. Verder is het alsnog een leuk spektakel als je deze cake in W shape schiet of met meerdere tegelijk. Maar om het echt als finale voor je show te doen, dan zou ik iedergeval zeker een ander product kiezen.

Potverdimme wat heb ik van dit ding genoten in de begin jaren. Heb hem vorig jaar al laten staan en zal dit nu zeker doen. Jammer maar helaas ....

Ze hebben in het noorden ook ergens een container met salute cake's 2 uit 2012 gevonden. Als we met zn alle zoeken, zouden we dan ook niet nog ergens een container vinden met secret salutes uit die zelfde periode.....:rolleyes:

Gisteren geschoten tijdens de demo van Valk. Laffe burst en matige crackling. Jammer want het was ooit een goede cake.

Hier is idd niet veel van over.

Toch denk ik dat deze het nog goed doet onder de gewone consument.

Film:

Back
Bovenaan