Secret Salute

Denk dat je hem ook niet meer moet zien als knalbak, want daar is niets meer van over. Maar wil je een goede, en ook 1 met een lange tijdsduur crackling bak dan is deze geweldig.

Hier een film van 6x de Secret Salute (2015 versie) met daarna nog 2x de Crackling Chry 2.0. Ik had me er van te voren al op ingesteld dat ik de 2015 of 2016 versie zou krijgen en ze zijn me 100% meegevallen. Zeker per 6 geeft het flink geweld!

Helaas niet de beste kwaliteit film, maar het geeft toch een goede indruk:

Laatst bewerkt:
Ik zeg dikke prima. Het blijft een heerlijke cake, lange tijdsduur en lekkere chaos.
Enkel de knallen zijn minder, verder meer dan prima.

Hier ook 5x secret salute ging echt goed !!

Dit was trouwens de finale van het 18:00 project . Zoals je kunt zien hebben ze het via een zolder raam gefilmd . En vonden de mensen het erg gaaf aan het eind van het filmpje

Laatst bewerkt:
Blijft voor mij toch een van de beste cakes die ik ooit gehad heb(de eerste versie dan he)

Heb hier in 2012 4 kartonnen van besteld en hier geniet ik nu nog van:wink::D

Ik zou het fantastisch vinden als deze cake in ere wordt hersteld! Ik zie al leuke projecten aankomen.. perfecte combinatie met de felle crackling mine naar lekkere 'salute slagen' met vervolgens een crackling boeketje.

Een goede burst zou makkelijk moeten kunnen als je kijkt naar vele siercakes. Des noods laat je deze cake shot voor shot schieten in een rap tempo in plaats van per 3 shots. Dan maak ik er zelf wel een leuk projectje van met meerdere tegelijk :D

Ik heb leuke herrinneringen aan de Secret Salute, zowel voor het overdag stoken als de avond stooksessie's.

op de demo zag die er goed uit,dus gelukkig weer in ere hersteld.
Al was de eerste versie die uitkwam nog het beste natuurlijk.

Hij was op de demo zeker weer in ere hersteld wat een pracht ding is dit gewoon. Zeker weer wat van halen dit jaar !!!

Ook weer zwaar van genoten. Ook al werden er veel tegelijk geschoten, je zag duidelijk dat de kwaliteit weer dik in orde was. Gaat met stip weer op de lijst, moet er weer komen dit jaar.

Back
Bovenaan