Secret Salute

Au! Het is gewoon een matig product geworden met een crackling effect in plaats van de dikke knallen met een goede wolk erbij. Heel jammer. Jaren lang geleden nog een karton van weg kunnen stoken, overdag ook nog een karton meegemaakt. Dat was toen echt waanzinnig, wat een geweld! Tegenwoordig is dat wel anders.

Het jammere hiervan is trouwens wel dat Vuurwerkdiscount op Facebook adverteert met het filmpje uit de hoogtij jaren van de Secret Salute waarmee ze dus adverteren met de gigantische knallen en crackling wat dus echt niet meer van toepassing is gezien de huidige ervaringen met dit product.

Aj, dat is pijnlijk om te zien zeg. Daar is niets meer van overgebleven helaas. Wat een cake was dit in de begin jaren zeg.

Hier is idd niet veel van over.

Toch denk ik dat deze het nog goed doet onder de gewone consument.

Dit is precies het euvel wat zich vorige jaarwisseling al af begon te tekenen. Er waren nog oude batches in omloop en al wat nieuwe. Vandaar de verschillende reacties in januari.

Ikzelf kreeg vorig jaar jammer genoeg ook een karton van de 2015 batch en die presteerde precies zoals op het getoonde filmpje. Dat is inderdaad een tegenvaller als je 'm vergelijkt met eerder uitvoeringen. Maar zet er een paar bij elkaar en je hebt een hele goede en bovendien langdurige crackling bak!

Ok, ik geef toe, de burst is niet meer wat het geweest is, maar zo slecht als sommigen beweren is 'ie dan toch niet als je er in je straatje recht onder staat. Toch laat ik 'm dit jaar voor het eerste in jaren staan. De burst is toch wel belangrijk in mijn optiek en in dat opzicht kan deze bak zich niet meer meten met de concurrentie.

Ik hier ook 12 van besteld voor mijn finale maar na dat ik wist dat het nog maar puur chrackling is heb ik besloten deze samen met 5/6 airdamages te schieten zodat je een soort van oude secret salute krijgt om toch een lekkere finale te creeeren met afsluitend 12 happy q thunders:p

Vorig jaar 2 kartonnen gehad, toen blijkbaar al de nieuwe batch gehad. Cakes waren verre van niet meer te vergelijken met de super presterende SS van de oudere batches. Nu ik dit weer zie is het zeker en komt deze er niet meer in. Jammer dat ooit zulke goede producten om zeep worden geholpen.

Misschien niet de geweldige Salute cake die het was.

Maar voor de 20 tot 25 euro waarvoor je deze regelmatig kan vinden is dit natuurlijk een geweldige goedkope langdurige crackling bak.

Ik zie het gewoon als een nieuw product en zou hier zeker een paar van willen in een crackling finale.

heel jammer dat dit een crackling bak is geworden.
Bij de demo van Valk vroeg ik/wij ons af of dit wel de Secret Salute cake was.
Een totaal nieuwe cake dus,ik heb het niet zo op crackling zie je veel te veel in de producten.
je moet er van houden.

Heb er 12 besteld . Maar dan ga ik het maar per 6 schieten. Heb dit jaar eigenlijk voor het eerst haha. Maarja ik denk dat het toch nog wel een spektakel word als je ze per 6 gaat schieten . Probeer er nog een filmoje van te maken .

Ik zou ze dan maar gewoon in W shape schieten, dan heb je enigzins nog een mooie finale. Het is verder wel echt een leuke Cry Crackling cake voor een lage prijs, maar er is niks meer over van het concept 'knalcake'.

Heb er 12 besteld . Maar dan ga ik het maar per 6 schieten. Heb dit jaar eigenlijk voor het eerst haha. Maarja ik denk dat het toch nog wel een spektakel word als je ze per 6 gaat schieten . Probeer er nog een filmoje van te maken .

Per 6 lijkt me nog steeds een dik geweld!
Persoonlijk zou ik ze zelf alle 12 tegelijk doen :)

Vonden ze hem te Overpowered ofzo :cry:
Vorig jaar had ik hem voor het eerst, toen was hij geweldig.

Te groot risico op afkeur i.v.m. brandende delen op de grond.

Sinds de wetgeving t.a.v. afkeur en de gevolgen daarvan voor de verantwoordelijke Importeur drastisch is aangepast, verdwijnen steeds meer "risico-artikelen". Het aantal knal-, all-at-once, kleine cakes, cakes met langdurig brandende effecten, enz. wordt heel snel minder. Ook niet zo gek: je praat inmiddels over financiële risico's die op kunnen lopen tot tonnen per afgekeurd artikel. Dat kan een gemiddelde Importeur zich helemaal niet veroorloven...

De salvo's en de ti salutes zijn weg.
Maar daar integen heb je een kei vette betaalbaare crackling chry's cake er voor terug.
Lange tijdsduur en Iets wat altijd goed valt bij het grote publiek.
Ik vind um eigelijk veel beter zo.
De naam kan nu beter veranderd worden in the secret chry.
Ja of gewoon secret salute want die kun je toch niet meer vinden:wink:.
Maar zonder gekheid.. ik ga um toch nog ff op de valreep aanschaffen!!!

Back
Bovenaan